@ Joshua: Is dat niet een beetje gelijk je mailbox laten volspammen en er dan geld voor krijgen :) ?
Verder: AdSense is reclame van anderen die je door Google op je website laat plaatsen. Via AdWords kan je via AdSense zelf reclame maken. Als ik jou was koos ik voor AdSense. Ikzelf heb er al heel wat mee verdiend ;) . En nog nooit problemen mee gehad :D !
... of gewoon even de handleiding/voorwaarden lezen...
En ik maak niet reclame op mijn site. Ten eerste omdat ik me dan nog eens ga ergeren aan mijn eigen site, en dan weet je hoe erg het gesteld is. En daarbij komen er toch niet genoeg bezoekers op mijn site, dus is het ook nog eens een waste of time.
De enige reclame die ik zou maken is die voor mijzelf. Maar aangezien ik op het moment niet zo erg verlang naar werk of druk op zoek ben, heb ik dat onderdeel ook maar lekker weggelaten.
Jij vind het misschien niet storen, maar de enige reclame waar ik wel eens per ongeluk op geklikt heb omdat het niet opviel, was de Google Adsense met alleen een paar woorden. De rest stoort mij altijd, waar het ook staat in welke kleuren ook..
Ik verkoop mijn games, en door te betalen word je in online games dus een member. Nog niet van reclame, dat het ik weggehaald... Dat jaagt de mensjes weg :P
Jammer dat veel van jullie dit niet zien als een potentiele bron van inkomen, ik kan jullie vertellen dat er aardig wat centjes in omgaan en je al snel een redelijk inkomen in de hand kan hebben. We zoeken trouwens nog goede PHP programmeurs om ons team aan te sterken, zie ook http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=10&id=20052