Hoi,

Ik ben bezig om een weblog op te starten en daarbij wil ik vrij veel foto's en filmpjes gaan plaatsen.

Nu ben ik opzoek naar een toko die gratis, VEEL opslagruimte aanbied en GEEN datalimiet heeft.

Weten jullie wat?
Ik zou gewoon eens gaan kijken bij een goedkope host en kijken of je daar deze voorwaarden kunt krijgen maar ik zou er niet te veel op rekenen. En er zijn wel weblog sites waar je niet al te beperkt word, daar kun je het proberen, maar ik zou het echt niet weten.
Koop gewoon een host, kost een paar 10tjes per jaar...
Bienze, veel ruimte gratis, is niet te doen.. (nou is veel een relatief begrip) Wat altijd werkt is bijvoorbeeld een gratis 50megs/ lycos of wat voor acount ook, aan te maken, daar de boel te uploaden en je bij een weblog service aan te melden. Gewoon linken naar je filmpjes en plaatjes en klaar ben je.. (alleen jammer dat je dan geen PHP gebruikt en het niet echt zelf doet)
Veel > 50Mb. Kzat zelf te denken vanaf ongeveer 1 Gb (minimaal)

Ik zoek me echt helemaal suf op internet, maar kan echt niets vinden... gaat allemaal nog in mb's.
Gek he, waarom denk je dat de meeste gratis aanbieders ook hosting pakketten bieden? Precies, omdat mensen die beginnen met een gratis pakket en tevreden zijn, maar ruimte tekort komen, meestal bij ze blijven!

Als je dan een gygabite gratis gaat aanbieden, koopt niemand meer van die pakketten, en dan valt heel veel van de winst weg.
Degene met de meeste ruimte die ik ken is: http://www.awardspace.com/free_web_hosting.html

daar krijg je 200 Mb..

Misschien toch wel eens over denken om te betalen..
ik heb een hosting voor je, 1€ per maand, alles fair use. (en reclame vrij). Dan krijg je gewoon http://ipadres/~gebruikersnaam/. Hiernaartoe kun je alles forwarden. .NL domeintjes zijne r voor€5 per jaar :). Misschien is dat wat?
is dat goed genoeg voor je???
@ Jonathan: niet bumpen, maar de edit knop gebruiken!!!
Jan Koehoorn schreef op 05.08.2006 11:45
@ Jonathan: niet bumpen, maar de edit knop gebruiken!!!

ik denk dat je Jonathan bedoelt??

[edit]
je had het net gewijzigd
[/edit]

Reageren