hoi,

Ik heb een vraagje hoe oud zijn jullie???
Ikzelf ben 13
en jullie

groetjes Peter Wessels
@PHPerik

Als je het zo nodig te veel vindt, waarom sluit je dan niet een paar (zinloze) topics.

Ik reageer (vaak) ook niet op zulke onzin topics.
Hier is al eens een topic over geweest, maar dankzij de ontbrekende zoekfunctie, heb je die niet kunnen vinden.
Even mijn mening: zolang er een koffiehoek categorie is vind ik het ook moeten kunnen dat daar koffiehoek topics komen. Uit de praktijk met fora's leer je dat als je mensen een plek heeft voor onzinnigheid de andere topics een stuk schoner blijven. Daarbij, PHPHulp is nou juist naast een hulp plek ook een vriendelijke community, daar mag ook wel eens wat "gezelligheid" zijn...
Is het geen goed idee om de koffiehoek topics niet in de headlines weer te geven? of dat je kan kiezen of je ze aan of uit hebt.
En zoals ik al eens eerder gezegd heb, het lijkt mij een goed id om de reacties op de scripts te groeperen. Nu staan er 3 reacties op het weer script in de lijst groepeer ze dan en dan heb je meer ruimte voor laatste reacties op forumberichten.

En als de actueelheid(nederlands woord?) van de poll hetzelfde blijft kan die imo ook wel opkrassen
14
boe boe oude koe?

binnen een week 23 :)

actueelheid
actualiteit

15

Reageren