Het gaat om een soort marktplaats script, waarin een bid system zit. Dat werkt nogal raar en ingewikkeld, wat ik graag simepeler wil maken dan het nu is.
Hoever mijn php kennis rijkt heb ik naar het script gekeken en tot de conclussie gekomen dat het niet gek moeilijk moet zijn, maar nogmaals té moeilijk voor mijn php kennis.
Het het schuift:
Tsja daar kunnen we het altijd nog over hebben, denk dat we daar wel over uit kunnen.
Moet wel een eis stellen i.v.m vakantie afwezigheid.
Het moet VOOR vrijdag avond klaar zijn.
Ik hoop voldoende informatie te hebben gegeven,
als jullie nog meer willen hoor ik het wel.
Ok, ik was de vorige keer kennelijk niet duidelijk. Het forum vacatures heeft enkele spelregels waar je je aan geacht wordt te houden. Dit is niet op de letter, maar compleet afwijken wordt niet op prijs gesteld.
Wanneer je een topic in dit forum plaatst, zorg er dan voor dat je de volgende punten in je verhaal opneemt.
* Werkzaamheden
* Functie eisen
* Wat jij biedt (contract / freelance)
* In geval van freelance, noem een richtprijs!
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
Het is belangrijk dat de bovenstaande punten worden nagestreeft voor serieuze antwoorden.
Mocht jij als 'sollicitant' interesse hebben in een PHP vacature, reageer dan per e-mail en niet op dit forum zelf.
Wel kun je erbij vermelden dat je een e-mail hebt verstuurd zodat de plaatser niets over het hoofd ziet en anderen kunnen schatten hoeveel er ongeveer meedoen in de sollicitatie.
ik denk dat je hiervoor een te korte deadline stelt, niemand gaat met deze hitte 2 dagen zitten blokken op een script van jou en dan nog geeneens weten wat voor vergoeding ervoor staat.