kan iemand mij vertellen of je van een gecopieerde database opnieuw inwerking kan stellen
mijn probleem is namelijk dat er een fout in mijn database zit de fout is misschien gevonden maar diegene die mijn site in beheer heeft wilt hem niet veranderen
Wat bedoel je met gekopieerd?
een export? Dan is het in principe mogelijk
ik weet niet ik heb een gecopieerde database van diegene gekregen die mijn website beheerd
orginele kreeg ik niet ivm met meedere website onder dezelfde wachtwoord enz
als dat mogelijk is hoe moet ik dat doen
ik weet helemaal niks van php website
dus ik zoek ook iemand die het wil doen voor mij om de fout te herstellen en opnieuw mijn website in werking te stellen
Volgens mij is dat een MAMBO site.
Als je hosting hebt met ondersteuning voor mysql kun je je DATABASE weer opbouwen met wat er in het hierboven getoonde bestand hebt staan,
Dan heb je alleen nog een PHP pagina/systeem nodig om de RECORDS uit de DB te laten zien. Dit bestand staat op de webserver waar je je site host.
Een probleempje hier is dat de site (volgens mij) gemaakt is met MAMBO. Je moet namelijk MAMBO weer downloaden, uploaden naar je nieuwe host en alles precies zo inrichten als op je oude site. En dat kon nog wel eens lastig worden.
NOg een paar vragen:
- is je oude site nog in de lucht?
- heb je ftp toegang tot je 'oude' site?
- heb je je 'oude'site zelf gemaakt?
@Jan als mijn vermoedens waar zijn dan wordt dit een leuk vraagje
@ Antonia: zie de vragen van Klaasjan.
Met het bestand dat je nu hebt, die SQL dump dus, zou je je oude database weer kunnen herstellen, met behulp van phpMyAdmin. Maar daarvoor moet je wel een klein beetje verstand van PHP hebben.