Dat South City zit er een beetje geplakt op. Dat vind ik jammer. De meeste dingen passen (vind ik dan) niet echt bij elkaar. Alles apart wel, maar samen vind ik het niet zo leuk.
uit hoeveel seconden bestaan bij jou 30 seconden? na een minuut kan ik nog geen crime doen....
Heb je zelf een account aangemaakt of gebruik je dat demo account? In geval van het laatste: er zullen wel meer mensen ingelogd zijn die ook crimes aan het uitproberen zijn ;)
Eerlijk gezegd vind ik het nie zo geweldig :( . Het doet me veel te fel aan 'criminals' en 'GTA' denken, maar dan een slechtere versie... De kleuren zijn ook nie echt mijn ding. Het lijkt net alsof ze 24 keer met één of ander slecht wasproduct zijn gewassen.
Toch nog één pluspuntje: als je zo een site maakt/probeert te maken, dan heb je er alleen maar voordeel bij omdat hier zo'n beetje alles inzit. Je zal er alleen maar van bijleren ;) . Doe zo voort !
Mee eens. Tekst die tegen de rand van een vlak plakt, ziet er niet fraai uit. Je site staat in de grondverf. Nu nog schuren en een hoogglanslaagje er over.