Hallo,

Deze topic lijkt op de vorige.
Ik wil dit: Als je index.php opent, moet .htaccess je doorsturen naar index.php.znz. Dat kan met mod_rewrite, maar dan komen er eindeloze .znz's achter. Ik wil dus dat er éénmaal .znz achter een bestandsnaam krijgt.
Verder wil ik dit: Als je bijvoorbeeld index.php.znz opent, dat .htaccess het dan inleest als een PHP bestand. Als je bijvoorbeeld style.css.znz opent, dat .htaccess het dan inleest als CSS. Dus de 'eerste extensie' moet gebruikt worden.
Weet iemand antwoord???

Groeten,
Jonathan
Mag ik ook weten wat voor zin dit zou moeten hebben?
Eigen extensies zijn stoer!!!
Wat heb je al geprobeert? Code?
wauw, wat stoer, joepie, lol, echt er leuk,

gewoon normale extensies gebruiken en al je problemen zijn opgelost....
PHP Newbie schreef op 23.07.2006 11:27
wauw, wat stoer, joepie, lol, echt er leuk,

gewoon normale extensies gebruiken en al je problemen zijn opgelost....
okay :'(.
Gewoon de mime type tabel van apache aanpassen dat de extensie .php.znz wordt gelezen en geintrepeteerd als php, dat css.znz als css wordt verstuurd.

En even index.php.znz toevoegen aan de Index reeks.

Tis wel compleet nutteloos, en de stoerheid zie ik niet, maar ieder zijn plezier.
Arend schreef op 23.07.2006 13:27
Gewoon de mime type tabel van apache aanpassen dat de extensie .php.znz wordt gelezen en geintrepeteerd als php, dat css.znz als css wordt verstuurd.

En even index.php.znz toevoegen aan de Index reeks.

Tis wel compleet nutteloos, en de stoerheid zie ik niet, maar ieder zijn plezier.
Okay, thnx, maar hoe krijg ik dat hhtaccess alleen al;s er nog GEEN .znz staat, toevoegt, en niet steeds???
je moet niet door mod-rewrite znz toe laten voegen want dat zie je niet, en dan is de 'stoerheid' al weer weg.

Het heeft dus alleen maar nadelen:

1. Je editor kent de extensie niet
2. Je moet erg veel moeite doen om de extensies werkend te krijgen
3. Hoeveel procent van de internetters weet dat de .znz extensie niet bestaat.
4. Degene die het wel weten vinden het, zoals je hierboven al kon lezen, nou niet echt stoer
5. Die css kun je volgens mijn niet eens aanpassen, dus moet je gaan werken met een php-bestand met css header.

Dus nu jij met de voordelen ;-)
het is vet cool
Het is veel cooler als je zelf hebt uitgezocht hoe het werkt. Het is niet cool om op een forum te vragen hoe je coole dingen moet doen.

Reageren