Geachte lezers,

Wij zijn opzoek naar een goede webdesigner, die voor ons een nieuwe layout kan ontwerpen en een nieuw fris bedrijfslogo,

Natuurlijk gaat dit tegen betaalt tarief!
Wij hebben een gehele documentatie wat de opdracht inhoud, deze kun je evt. geemailed krijgen!
Dan meng ik me er ook maar eventjes in.
Ramon: de pagina's die je maakt zijn leuk maar wel wat kaal, kleurgebruik is ook niet bij allemaal even goed.
Wel leuk opgezet maar imho niet goed genoeg.

Andreas: Wat als de browser nou geen flash heeft?
Sowieso vind ik flash niet geschikt om een hele site in te maken, zeker niet als je geen alternatief bied.
De website is wel leuk gemaakt maar ik zou toch van die fade-in fade-out effecten afstappen, heb je het ooit weleens gedraait op een langzamere computer?
Niet mee te werken, en persoonlijk vind ik de kleurcombinaties ook niet echt goed maar dat is misschien alleen smaak.
Zeker als webdesign bedrijf zou ik zoveel mogelijk neutrale kleuren gebruiken zodat iedereen het aangenaam vind.

Voordat jullie mij nu zwaar gaan flamen (kheb al vaker dat soort reacties gehad iig)
Ik ben GEEN designer maar ik weet wel redelijk waar ik het over heb, ik zeg ook niet dat ik het zelf beter kan, maar ik kan altijd wel redelijk vertellen wat verbeterd moet worden.
Dit waren gewoon wat tips, of je er wat mee gaat doen dat is je eigen keuze.

Reageren