Geachte lezers,

Wij zijn opzoek naar een goede webdesigner, die voor ons een nieuwe layout kan ontwerpen en een nieuw fris bedrijfslogo,

Natuurlijk gaat dit tegen betaalt tarief!
Wij hebben een gehele documentatie wat de opdracht inhoud, deze kun je evt. geemailed krijgen!
Haast en spoed is zelde goed
Hallo,

Ik zag je bericht over je website omdat ik zelf wat info zocht voor mijn eigen site...

Maar een vriend van me die heeft al een lange tijd een bedrijf die internet sites, logo's huistijlen eigenlijk alles wat er grafisch bij een bedrijf komt kijken.

Ik weet niet exact de prijzen en het is hoe gek je het zelf wilt maar ik weet zeker dat als je contact opneemt met hem dat jullie er wel uitkomen.

Op http://www.idvision.nl kun je zijn portfolio zien etc.

Succes en misschien is hij iets voor je.

Groeten Barry
ik ken iemand die heeft een proff. bedrijf. vooral voor grote bedrijven, in java geprogrammeerd, www.iprofs.nl.
ik wil wel een site maken voor een kleine betaling mail naar [email protected] en ik stuur je een foto met een voorbeeld.
Geachte lezers,

Wij zijn opzoek naar een goede webdesigner, die voor ons een nieuwe layout kan ontwerpen en een nieuw fris bedrijfslogo,

Natuurlijk gaat dit tegen betaalt tarief!
Wij hebben een gehele documentatie wat de opdracht inhoud, deze kun je evt. geemailed krijgen!
ik kan misschien een goedkope regeling voor je maken, kijk eens op mij website en bekijk of het je wat lijkt.
naar de 'standaard'-prijzen hoef je even niet te kijken daar komen we wel uit.
www.vesunis.tk
[email protected]

mvg Ramon
ik kan misschien een goedkope regeling voor je maken, kijk eens op mij website en bekijk of het je wat lijkt.
www.vesunis.tk
[email protected]

mvg Ramon

Om eerlijk te zijn vind ik in je portfolio niet echt bijzondere sites staan. Een beetje standaard en oppervlakkig. En het belangrijkste van een webdesign site is dat deze er zelf ook aardig uitziet, bij jou is het gewoon een logo en verder niets.

Laten we het over de prijzen maar niet hebben, meer dan €400. of er moet €399 vanaf gaan, dan wil ik je misschien nog wel helpen.

Okey, mijn site (http://www.elchevive.com) is dan ook niet alles maar toch redelijk, en ik ben geen webdesigner.
www.vesunis.tk
[email protected]

mvg Ramon

durf jij je designer noemen?
[quote]ik kan misschien een goedkope regeling voor je maken, kijk eens op mij website en bekijk of het je wat lijkt.
www.vesunis.tk
[email protected]

mvg Ramon

durf jij je designer noemen?[/quote]

sorry maar als jij een 'echte' designer was geweest had je een ander niet afgekraakt om er zelf beter van te worden...
Jongens.. jongens.. haal eerst je veterstrikdiploma, en kom dan nog eens terug over ontwerpen.

Reageren