Sinds enkele dagen maakt mijn PC piepende geluiden, volgens mij wanneer hij aan de slome kant is maakt hij die..

Vreselijk irritant, weet iemand hoe dat kan en wat voor oplossing er is?
Waarschijnlijk wel... Denk toch dat er ergens iets hapert bij één van je fans.. of de harde schijf die begint na te laten.. heb dat ook eens bij een vriend gezien. HD maakte constant een hoog pieptoontje.

Als je hem opendraait, doe er dan voor alle zekerheid ook eens alle stof uit ;) . Helpt vaak al een beetje !
Heb toch maar mijn ouders even gezegd dat ze maar es opzoek moeten gaan naar een nieuwe (-;
Het is vaak de harde schrijf die piept.
Echt veel kan je niet tegen je HD doen. Er zijn programma's die de stabiliteit van je HD kunnen controleren. Weet niet hoe zo'n proggy heet. Maar je vriend google weet het vast wel.
De hd is errug bejaard, dus was toch al van plan om een nieuwe te kopen. Denk ook dat het probleem dan is opgelost .
5 jaar is zo lang nog niet voor een hard disk (als je hem nooit switcht) die dingen worden makkelijk 10 jaar.

Maarjah een hd is 'zo duur niet meer' voor 100euries heb je een mooie 320gb harddiskje, probeer die maar vol te scripten.

Reageren