Ik heb sinds Juni een startpagina met sitehulp. Maar ik kan eigenlijk ook wel wat hulp gebruiken.
Kunnen jullie tips geven over hoe de beter kan worden en bekender?
Voor een waarderering geef aub een cijfer tussen 1-10 Met uitleg waarom je dat gekozen hebt.
ik zie het nut eerlijk gezegt niet echt in van de site? volgens mij is er niet egt iemand die hier op zit te wachten... hoop dat ik niet te hard ben :\ als je iets hebt wat de mensen willen komt die bekendheid meestal vanzelf wel.
misschien kan je proberen in google wat hoger te komen met keywords en description. veel linkjes rondstrooien bij andere webmasters...
Ik zie dat je andere websites beoordeelt op o.a. taalfouten. Begin dan eerst eens met het corrigeren van de vele taalfouten op je eigen site, dat komt in ieder geval iets professioneler over...
Daarnaast zal jouw site ook geen schoonheidsprijs winnen als het om de html code gaat. Als ik alleen al naar de source van de index kijk, open je bijvoorbeeld op willekeurige plaatsen de <html> tag (meerdere keren) en sluit je hem zelfs een keer teveel. Ik gok dat dit komt doordat je php includes gebruikt hebt met pagina's die ook een html tag bevatten. Daar moet je dus wel even naar kijken...
Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...
Inderdaad,
Als je aan sitekeuring doet mag je op zijn minst verwachten dat je je eigen site goed/perfect maakt.
In ieder geval geen taal fouten e.d.
Gr.
Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...
Ik ben pas een beginner met php en css. Ik moet het dus nog gaan leren. Ik neem niet aan dat jou eerste site met php erin verwerkt meteen er toppie uitzag.
Dat geld trouwens voor iedereen. Ik begin net met php en met dreamweaver. Dus ik moet alles nog ontdekken. Dus het komt allemaal wel goed.
En de lay-out is er pas vanaf gisteren online.
php heeft helemaal niets met layout te maken. Dus ook niets met html en/of css. Of jij nu wel of niet met php over weg kunt, maakt dus niets uit voor het design. En jij vraagt hier commentaar op jouw website, niet op jouw php-kunsten. Je kunt dus ook commentaar op het design en de html/css verwachten. Dat is wat men kan zien, jouw php-code kan niemand inzien.
En dat je Dreamweaver gebruikt, zegt ook niets over het design. Het scheelt je alleen een berg html- en css-tikwerk.