Mijn situatie:
Een PC met Windows XP SP2
Draadloos internet (US Robotics)
FireFox 1.5.0.5

Wat is er mis:
Na een update van FireFox (van 1.5.0.4 naar 1.5.0.5) werkt FireFox niet meer. Pagina's worden niet meer weergegeven, en het lijkt alsof hij geen verbinding heeft. De extensie van Gmail (notifier) werkt ook niet meer in FF, en wil niet meer aanmelden. Geen internet meer in FF.

Internet Explorer (7) werkt wel, Opera 9 werkt ook prima, alle andere programma's maken ook nog gewoon verbinding.

Wat heb ik al geprobeerd:
Eerst heb ik naar de instellingen gekeken (Extra-Opties-Verbidingsinstellingen.
Vervolgens heb ik FireFox opnieuw er overheen geinstalled.
Vervolgens FF opnieuw geinstalled, dit keer eerst verwijderd.
FireFox Beta 2 geprobeerd, dit ook met eerst erover heen, toen alles eerst verwijderd (ook met de hand, application data, program files).
FireFox 1.5.0.5 vervolgens weer geinstalleerd, maar niks helpt. Zelfs het aanmaken van een nieuw profiel, en hier FF in installen helpt niet.

Draadloos internet heb ik naar gekeken, alle instellingen nagelopen, firewall's uitgezet, maar daar ligt het niet aan.

Firefox werkt wel nog op andere pc's, maar die gebuik ik liever niet (traaaag..).

Kortom ik ben ten einde raad, al mijn Favorieten kwijt, mijn extensies verloren, en een browser minder rijk :(.

Heeft iemand nog een idee?

p.s. Als niks mag baten, dan zal ik een vervanger van FF moeten zoeken, zeer lastig lijkt mij...

EDIT:
Safe mode werkt ook niet, en zoals gezegt, een nieuw profiel aanmaken in Win XP werkt zelfs niet meer...
Ik ben er ook erg blij om, en heb ZoneAlarm ondertussen opnieuw (Clean Install) geïnstalleerd, om verdere problemen te voorkomen, ik heb vele extensies geïnstalleerd, en dit is mijn eerste berichtje in FireFox..

Reageren