Hallo is er iemand die me kan helpen met het maken van een ivao site voor flightsimulator.
voorbeel http://www.dutchskyways.com/
ik heb geen verstand van php maar ik wil heel graag zo'n site met van die formulieren enzv
Nouja, ik ga geen 100 uur programmeren voor Jan en alleman. Jij zoekt een programmeur, je wilt iets gemaakt hebben voor je maar je wilt er niet voor betalen?
Ik ben ook een student, dat is geen argument natuurlijk.
volgens mij snap je nog niet helemaal goed dat een website ook een product is waarvoor je moet betalen, ik snap je reactie zo dan ook niet helemaal. Vergelijk het met een auto die je wil. Ja ik wil em wel maar ik ga dr niet een paar duizend euro voor neertellen ..
Robbert zoekt waarschijnlijk iemand die als semi vrijwligger dit project helpt opzetten. Robbert: misschien is het verstandig zoals de guidelines van dit specifieke forum voorschrijven aan te passen.
Dwz: vermeld de werkzaamheden. De vermelding 'zo'n site met van die formulieren enzv' is zo vaag dat niemand er werkelijk iets mee kan, en daarmee is je eerste post al gelijk incompleet.
Wanneer je een topic in dit forum plaatst, zorg er dan voor dat je de volgende punten in je verhaal opneemt.
* Werkzaamheden
* Functie eisen
* Wat jij biedt (contract / freelance)
* In geval van freelance, noem een richtprijs!
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
Het is belangrijk dat de bovenstaande punten worden nagestreeft voor serieuze antwoorden.
Mocht jij als 'sollicitant' interesse hebben in een PHP vacature, reageer dan per e-mail en niet op dit forum zelf.
Wel kun je erbij vermelden dat je een e-mail hebt verstuurd zodat de plaatser niets over het hoofd ziet en anderen kunnen
Graag verzoek ik je je post uit te breiden of aan te passen, anders zal ik deze thread sluiten.