Hallo,

Kan je meerdere background-images gebruiken in één div???

Greatzz,
Jonathan
Ik geloof dat css3 het toestaat, maar het word niet ondersteund door browsers.
Arjan Kapteijn schreef op 01.08.2006 15:42
Ik geloof dat css3 het toestaat, maar het word niet ondersteund door browsers.

Daar heb ik dus niets aan???
kan je niet gewoon meerdere background: atributen opgeven, of krijg je dan errors???
Wil je ze over elkaar? dan zou je Z-index kunnen gebruiken, maar ik denk dat je ze naast elkaar wilt of niet?

Zim schreef op 01.08.2006 15:44
Wil je ze over elkaar? dan zou je Z-index kunnen gebruiken, maar ik denk dat je ze naast elkaar wilt of niet?

Ik wil één background verticaal herhalen, en één background daar éénmaal overheen zetten. Het mag ook wel naast elkaar, maar dat maakt niet uit
Jonathan Hogervorst schreef op 01.08.2006 15:43
kan je niet gewoon meerdere background: atributen opgeven, of krijg je dan errors???

wil niet
Jonathan Hogervorst schreef op 01.08.2006 15:42
[quote=Arjan Kapteijn schreef op 01.08.2006 15:42]Ik geloof dat css3 het toestaat, maar het word niet ondersteund door browsers.

Daar heb ik dus niets aan???[/quote]

Volgens mij wel, ik beantwoord je vraag door keurig te zeggen dat het je niet gaat lukken.

Je zou wel 2 divjes over elkaar heen kunnen leggen.
Arjan Kapteijn schreef op 01.08.2006 15:47
[quote=Jonathan Hogervorst schreef op 01.08.2006 15:42][quote=Arjan Kapteijn schreef op 01.08.2006 15:42]Ik geloof dat css3 het toestaat, maar het word niet ondersteund door browsers.

Daar heb ik dus niets aan???[/quote]

Volgens mij wel, ik beantwoord je vraag door keurig te zeggen dat het je niet gaat lukken.

Je zou wel 2 divjes over elkaar heen kunnen leggen.[/quote]
Hoe kan dat???
Eerst zou ik graag willen weten wat je precies wilt bereiken? Bijvoorbeeld een achtergrondplaatje voor de linkerbovenhoek en een achtergrondplaatje in de rechteronderhoek of zo?
Jan Koehoorn schreef op 01.08.2006 16:13
Eerst zou ik graag willen weten wat je precies wilt bereiken? Bijvoorbeeld een achtergrondplaatje voor de linkerbovenhoek en een achtergrondplaatje in de rechteronderhoek of zo?

laat maar, ik heb al een beter iddee

Reageren