Ok bedankt allemaal. Zoals de laatste zou ik het graag willen. Alleen kom ik er niet helemaal uit. Ben niet zo erg gevorderd zeg maar ;-)
Zijn er dingen die ik even aan moet passen voor mezelf? Ja ongetwijfeld, ik zie ze alleen niet helemaal. Krijg hem niet echt aan de praat. Er zijn wat variabelen die gezet moeten worden en volgens zie ik een en ander over het hoofd.
Gewoon lekker beginnen en kom je problemen tegen dan post je die hier. Geef het topic een passende titel, omschrijf duidelijk wat het probleem is en post eventueel de relavante code en niet gelijk een heel script.
Nou ik ben begonnen. Heb het script 1op 1 overgenomen. Ik zie even niet wat ik kan veranderen. Krijg de volgende meldingen:
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/***/domains/***.nl/public_html/gastenboek/class_pagenumbers.php on line 68
Notice: Undefined variable: data in /home/***/domains/***.nl/public_html/gastenboek/class_pagenumbers.php on line 72
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/***/domains/***.nl/public_html/gastenboek/test.php on line 69