Echo je die nieuwe_datum dan wel? Ga eens fatsoenlijk debuggen, dan kom je er vanzelf wel uit. Waarschijnlijk gebruik je mysql_fetch_assoc(), dan kun je de aangemaakte array ook eens even op het scherm zetten met print_r().
Oke, hij was een beetje bot misschien, maar ik geef hem wel gelijk. Dit zijn het soort 'problemen' die makkelijk zelf op te lossen zijn als je er maar tijd in steekt. Je zult het misschien niet leuk vinden om te horen, maar ik vind je nog nog steeds beetje lui, omdat je het op een andere manier gaat doen, niet de moeite neemt iets nieuws te leren.
Mijn excuses als ik nu te hard ben.
Kijk dit is dus weer een typisch geval van 10 helpende mensen die allemaal het juiste antwoorden, terwijl de topicstarter zoiets heeft als 'ja geef me nou maar gewoon het hele script ik ga geen moeite ervoor doen'. En dat is een nutteloze mentaliteit.
Laat ik het er maar op houden dat het toepassen van de functies time() en date() geen oplossing is, maar een workaround. Op een dag zul je dat zelf ook wel inzien en er van balen dat je niet direct met DATE_FORMAT() aan de slag bent gegaan.