Het vrijdagmiddagtopic =D (let niet op het onderwerp, ik moest ff wat verzinnen, er was nog niks =P)

Heb jij een vensterbank, en zoja, wat staat er dan op?

Ik heb een glas, een stenen schildpadje (uit Kenia, van me oma), 4 wuppies, een bakje met 4 minicactusjes, een potje met 1 minicactusje, nog een plantje en een kaars in de vorm van een beer. Oja, en een heeeeeeleboel stof =P
Op m'n kamer heb ik geen vensterbank. beneden in de huiskamer wel :)

veel plantjes en op de vensterbank bij de achtertuin ligt altijd alle troep die we uit de hele kamer halen....
Enkel een GPS unit om de tijd te synchroniseren.
Drie meiden, die voor me aan het werk zijn :P
Was getekend,
Jan Koehoorn, Moderator en Pimp.
Jan toch, echt?? Ik zat net aan zoiets te denken. Maar meer dan allerlei rommel, paar planten en veel stof kan ik hier toch niet vinden.:-)
Hmm, mijn ouders zijn met vakantie en ik moest voor alles zorgen, (ja we hebben nogal wat beesten).

Maar kom er net achter dat er een plant in de vensterbank in de kamer is dood gegaan :( omdat ik die geen water heb gegeven ...
Bij tuincentra hebben ze vaak van die irrigatiesystemen, Boaz!!
muggen lijkjes
SanThe schreef op 04.08.2006 16:45
Jan toch, echt?? Ik zat net aan zoiets te denken. Maar meer dan allerlei rommel, paar planten en veel stof kan ik hier toch niet vinden.:-)

Twee ervan hebben nu pauze, maar die derde doet wel extra haar best:
Schoonmaakster die de ramen aan het lappen is.

Verder ben ik jaloers op Jan, vrouwen die geld opleveren i.p.v. geld kosten moet ik nog zien te vinden. ;)

Reageren