Toevallig... morgen heb ik een lan met vrienden (man of 8, toch het leukst) en op dit moment is de 'vooravond'. Officieel voor het neerzetten van de pc's, onofficieel gewoon lekker gamen van 10 tot 4 :P.
Wat wij veel spelen is Age of Mythologie, Counterstrike 1.6, Half-life1 (whehe) en veel, maar dan echt veel BF2. Vietcong en BF Vietnam werden voorheen ook kapot gespeeld.
Vroeger heb ik een 2 tal 'Moskee lans' georganiseerd. Mijn autochtonen en allochtonen vrienden in een moskee en dan 2 dagen en een nacht lang lekker elkaar virtueel afmaken :P. Superdroog en met 40~50 man presies de goede grootte om lekker te kunnen gamen! (BF1924, Vietnam, Vietcong etc).
Ikke had ook een lan, en dan veel COD2 (Call Of Duty) en BFME2 (Battle For Middle Earth 2). Had laatst nog een battle van 4,5 uur met BFME2.
Ik speel het de laatste tijd ook veel met vrienden via een VPN (via Hamachi) en met skype erbij. Is een primitieve lan, maar ik ga toch voor een weekend lekker doorbeuken met veel makkers in het zelfde (zweterige) ruimte!
Puur Genieten ;)
Ps: ook oude games doen het goed, zoals Red Alert 2 ;P
vooral Bomberman is echt geweldig om te doen . het is te simpel en met 10 man tegelijk in 1 speelveld krijg je het meest geweldige gegil en geschreeuw dat je ooit gehoord hebt :)
GTA 1 en 2 omdat je een soort mode heeft genaamd 'Tag' .
1 Persoon is 'em' en de rest moet die persoon achterna zitten en afmaken, dan is die persoon 'em' . De 1e die em 5 minuten totaal is, wint. Catch is dat als er 20man achter je aanrijden het vrij hectisch is en compleet niet te volgen :)