Hallo !

Weeral een vraagje van mij :P . Wel, ik heb dus een 'OpenSource' weblog gemaakt, maar de naam Thomas' blog is niet echt dat ;) . Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe, maar ik heb niet echt veel inspiratie :D . Daarom kwam ik hier mijn licht eens opsteken, misschien zitten hier wel heel creatieve mensen tussen :) !

Mvg,
Ponzi
Tja, klinkt wel, maar ik zou iets origneels willen :) . Iets wat niemand anders 'heeft'. Snappie :P ?
daar ben ik ook al naar op zoek, voor een naam voor mijn blog:D
Noem um 'Ponzi' :-)
Tja, wel een beetje vreemde naam voor software :P :D ! En alle domeinnamen met ponzi zijn al bezet :( .

Maar ik bedoel meer in de trant van 'WordPress' ofzo :) . Vind dat geweldig mooi gevonden zoiets... het moet natuurlijk niet hetzelfde zijn, maar hetzelfde 'concept', ja het is moeilijk uit te leggen :P .
Héhé =D ben hier eventjes met een kameraad bezig geweest over het 'onderwerp' en ik had het geweldige idee van het bij de griekse goden te gaan zoeken :P .

Toen kwam ik bij de god Hermes (Mercurius in Latijn) . Dit is de boodschapper en zijn 'symbool' zijn de gevleugelde sandalen :) .
Anders doe je toch: Worldpress...
Lekker origineel hoor :P :) .

Iets met Hermes zal het worden :) HermesEntry ofzo :P . Suggesties welkom ;) !
Nee griekse goden zijn orgineel :P

Reageren