Hey,

Ik zoek een banner / affilate systeem ...

Dit bannersysteem zou 2 pagina's moeten hebben:

een controlle pagina
en een admin (met wachtwoord beveiliging)

De bedoeling is dat dit systeem controlleerd ofdat andere pagina's je banner wel op hun website laten staan ..

En als ze je banner verwijderen dat deze dan ook direct een bericht geeft naar je e-mail adres ...

De controle pagina zou volledig blanco moeten zijn ... zodat ik deze kan include op mijn bezoeker pagina's zodat iedere keer als er een bezoeker is alle banners gecontrolleerd worden ...

alvast bedankt,
mgv,
Steven
manaus schreef op 08.08.2006 16:22
http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/405/

Ik had dit script al gezien ...
maar ik zoek iets anders ..

De banners staan niet op mijn website, maar op andere website's ...

En dit script moet controlleren of de andere website's mijn banner wel laten staan ...

mgv,
Steven
Lijkt me moeilijk tot onmogelijk, je kunt denk ik geen controle nemen over de website van iemand anders...
Het is in theorie denk ik wel mogelijk.
Met fopen kan je de pagina die ze opgeven openen. En dan kan je daarin zoeken naar de URL van jouw website.

Edit
Edit, dan ga ik ervan uit dat die banner wel linkt naar jouw website. Anders lijkt het me onmogelijk (behalve, als het plaatje op jouw host staat, dan kan je nog altijd naar de URL van je website zoeken)
De banner linkt naar mijn website ja ...
Let wel op dat dit met CSS en display:none natuurlijk weer is te omzeilen... De banner staat wel in de pagina, maar is niet zichtbaar.
Jelmer schreef op 08.08.2006 17:50
Let wel op dat dit met CSS en display:none natuurlijk weer is te omzeilen... De banner staat wel in de pagina, maar is niet zichtbaar.

Ze weten dan niet dat ik zo een systeem gebruik natuurlijk ... dus daar zullen ze niet aan denken ..
thx ...

Maar kan hij daarmee ook alleen checken op een link?

vb.: kan hij " mijnpagina.be " er ook uithalen ??

mgv,
Steven
Als dat in de broncode staat wel. Overigens wil ik er wel op wijzen dat het openen van een extern bestand wat tijd vraagt. Als je bijvoorbeeld 50 banners wilt gaan checken, dan zou ik dit script niet in je index.php gaan zetten.

Zet het liever op een pagina waar je bezoekers niet bijkunnen en laadt hem zelf van tijd tot tijd in je browser.

Reageren