Het staat gewoon mooi als je sites helemaal (x)HTML valid zijn :) . En je bent er (zo goed als) zeker van dat je site er in alle browsers hetzelfde uitziet ;) !
En je bent er (zo goed als) zeker van dat je site er in alle browsers hetzelfde uitziet ;) !
Dat is mij nog nooit gelukt. Ik maak alles altijd eerst in firefox (met een groen tidy vinkje) en dan kijk ik af en toe hoe het er in IE uitziet. In bijna alle gevallen ziet het er bij mij anders uit.
Ja , weet ik, maar ik bedoel zo van die fieldset dingetjes wel hé ;) ! Natuurlijk met div-positionering e.d. niet ... Dan maak ik hem ook altijd eerst in FF, dan Opera (bijna altijd juist) en dan IE :) !
En je bent er (zo goed als) zeker van dat je site er in alle browsers hetzelfde uitziet ;) !
Dat is mij nog nooit gelukt. Ik maak alles altijd eerst in firefox (met een groen tidy vinkje) en dan kijk ik af en toe hoe het er in IE uitziet. In bijna alle gevallen ziet het er bij mij anders uit.
Dan gaat het nog steeds bijna altijd op. Aangezien IE een Explorer is een geen Browser..