Standaard staat de legend links, maar hoe krijg je deze in het midden?

Als ik het een margin-left geef dan gaat hij wel meer naar rechts, dus het lijkt me mogenlijk.

margin: auto; werkt niet.

Edit
Ben er achter gekomen dat het kan met align="center"
maar dit mag niet in xhtml 1.1 strict.

Heeft iemand een andere optie?
En het liefst eentje die ik in css kan bewerken. Zodat dit makkelijk voor elke legend geld.
Ohw oke :-P
Hier wordt ook gebruik gemaakt van align en dat wil ik juist voorkomen :-)
Ik kon me al niet voorstellen dat het valid was, aangezien Opera ze netjes links liet staan :)
Het staat gewoon mooi als je sites helemaal (x)HTML valid zijn :) . En je bent er (zo goed als) zeker van dat je site er in alle browsers hetzelfde uitziet ;) !
En je bent er (zo goed als) zeker van dat je site er in alle browsers hetzelfde uitziet ;) !

Dat is mij nog nooit gelukt. Ik maak alles altijd eerst in firefox (met een groen tidy vinkje) en dan kijk ik af en toe hoe het er in IE uitziet. In bijna alle gevallen ziet het er bij mij anders uit.
Je moet eigenlijk bij elke stap even kijken en zonodige aanpassingen doen. Ik vind het het mooiste als het er in elke browser hetzelfde uit ziet.
Ja , weet ik, maar ik bedoel zo van die fieldset dingetjes wel hé ;) ! Natuurlijk met div-positionering e.d. niet ... Dan maak ik hem ook altijd eerst in FF, dan Opera (bijna altijd juist) en dan IE :) !

[edit]Was op Boudewijn bedoeld[/edit]
Ooooooooooke. Gelukkig.

Qua gebruiksgemak lijkt het me inderdaad een must dat je site er altijd hetzelfde uitziet.
Boudewijn schreef op 11.08.2006 16:26
En je bent er (zo goed als) zeker van dat je site er in alle browsers hetzelfde uitziet ;) !

Dat is mij nog nooit gelukt. Ik maak alles altijd eerst in firefox (met een groen tidy vinkje) en dan kijk ik af en toe hoe het er in IE uitziet. In bijna alle gevallen ziet het er bij mij anders uit.

Dan gaat het nog steeds bijna altijd op. Aangezien IE een Explorer is een geen Browser..

Reageren