Wat vinden jullie van mijn site? Ziet het er een beetje creatief en professioneel uit? Ik ben namelijk eigenlijk meer een vormgever dan een programmeur.

www.tripledesign.nl
Als je dat weghaalt wordt de pagina helemaal leeg. Ik vond het juist wel leuk dat dat al meteen op de voorpagina stond. Ik denk dat dat ook wel goed is bij een portofoliosite, want veel meer informatie heb je niet te bieden. Daarnaast, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden, en als dat plaatje het resultaat van jouw werk is dan denk ik dat je je potentiële klanten aardig goed informeert.
ik mis het geheel een beetje
@ Jelmer: Ben het helemaal met je eens. Dacht alleen dat de mensen misschien teleurgesteld zouden zijn als alles al prijsgegeven was. Maar dat is natuurlijk wel een goede manier om je werk onder de aandacht te brengen. Ik laat het staan!
leuke site, origineel.

Toch heb ik een paar opmerkingen:
- je hebt geen grote lijnen op je site, daarmee wil ik zeggen
- je hebt geen header, wat wel beetje stoort, want je wordt metteen op de info gegooid, in het begin is het een beetje zoeken;
- het komt wat chaotisch over omdat je kaders niet even groot zijn.
- bij je popups, (die wel leuk gedaan zijn) past het kleur niet van de header en zou ik de header ook evengroot maken als de popup afbeelding

over het algemeen vind ik het een leuke site, maar het is beetje chaotisch.
ik zou dit oplossen door met titels te werken en een duidelijker menu.
Ik vind het echt een hele mooie site. Vooral het scrollen wat alleen rechts gebeurt vind ik leuk gevonden. En ja die header, van mij hoeft het niet echt.

Reageren