Hallo,

Graag zou ik willen horen wat jullie allemaal hebben aan te merken op mijn website: http://www.vakantielokaties.nl

Ik ben nog van plan om op de begin pagina een snelle zoekfunctie te maken waar men bv een plaats en type lokatie kan invullen zodat er een zoekresultaat uitkomt...

Inloggen kan met:
Gebruikersnaam: test
Password: test

Graag commentaar over Design, Duidelijkheid vd site, Gebruiksvriendelijkheid etc etc etc.. :)

Ik zie alles als opbouwende kritiek dus kom maar op! :)

<?php
$bericht = ($_POST["bericht"]);
$bericht = nl2br($bericht);
?>

Waarom zo? Er hoeven geen haken om $_POST['bericht'] heen, en het is in grote scripts net wat sneller om ' te gebruiken ipv ". Bij " kijkt de parser nog of binnen de aanhalingstekens niet nog een variabele staat (ook al zou je die als je netjes script buiten de aanhalingstekens moeten halen) en bij ' wordt dat niet gecontroleerd. Verder zou dit opzich gewoon in 1 regel kunnen:

<?
$bericht = nl2br($_POST['bericht']);
?>
kan ik mijn hotel gratis aanmelden?? ;-)

Voor de proefperiode van 4 maanden zowiezo... Waarschijnlijk wordt de dienst helemaal gratis.. maar daar ben ik nog over aan het nadenken.. :)

:P
@dutchcamel

Je hebt helemaal gelijk, my mistake ;-P
:) Het is opzich geen ramp ik vind het alleen altijd raar om te zien. Tijd terug ben ik op mn eigen manier van scripten gaan letten en alles volgens de standaarden gaan doen. Sindsdien ben ik een beetje een mierenneuker geworden :)
hahaha, maar ja, het is wel efficienter, en ik probeer er ook op te letten, maar lukt niet altijd..

dus dit soort feedback is altijd welkom :P

Reageren