Aardig begin. De groene kleur van de koppen tegen de witte achtergrond is moeilijk leesbaar. En nog wat graphics erbij voor de levendigheid, dan schiet je al mooi op.
Ik wilde die groentint niet te vaak gebruiken dus niet voor balken enz. En ik dacht de titel lees je toch niet super lang. En ik vindt het nog meevallen. Dus dat laat ik zo.
Graphics komen nog wel, wat iPod logotjes enz. Dat moet ik nog even bekijken.
In het header staat "Ipod", verderop schrijf je het wel goed "iPod". Of is dat met opzet.
Ik zou bij je nieuwsartikelen nog een datum zetten. En lijn die dan links uit, en de 'reacties' rechts. Mij lijkt dat wel een aardig mooie oplossing.
En gebruik hetzelfde lettertype voor de inleiding (excerpt?) en de rest van de tekst, en verander maar 1 eigenschap (font-weight in jouw geval) dat leest veel fijner.
De datum moest er inderdaad nog bij, alleen in die balk voor reacties die gaat naar beneden en dan toont hij de reacties. Ik moet nog even kijken waar de datum komt.
De header is ff heel snel gemaakt idd een fout :D De naam moet nog anders denk ik dat moet ik nog uitzoeken i.v.m domeinbeschikbaarheid enz.
Die inleiding gaak idd even zelfde lettertype doen. Dat is wel beter denk ik.
Ik zit bij iemand anders op de host. Ik heb idd het probleem dat mensen soms niet op mijn site kunnen komen. Maar aangezien ik nu de fout weet, is dit door mij zelf te verhelpen of moet ik dit doorverwijzen?