Ok, ik verveelde mij een beetje en besloot mijn PC eens op te ruimen. Ik gebruikte de zoekfunctie (winXP) en merkte dat de hond die je ziet aan het bladeren is door een boekje, en dit wel van achter naar voor :) .

Toen dacht ik hé... dat is wel een dwaze 'fout'.. zouden er zo nog zijn?

Leek mij wel tof om daar een topic over te openen :P !

Post hier de 'foutjes' die je ontdekt in windows :D ;P
waaro, werkt

taskkill niet op alle computers in command:s

vaag zou der toch standaard bij moeten zitten?

GR. mebus!
Pff... Het hondje bij onze comp heeft niet eenses een boekje. Die staat enkel met zijn staart te zwiepen xD

Ik zal eens gaan zoeken. Misschien ook een idee voor mij om mijn bestandjes een beetje te fatsoeneren. Heb ik 2 maanden geleden nog gedaan.

Misschien moet ik de netheid die ik op mijn kamer heb ook eens op mijn computer toepassen. Jaja, geloof het of niet. Maar dit meisje van 12 heeft een nette kamer. :)
oeioei? moeten die hier echt allemaal komen? daar ga je een heel groot topic van krijgen hoor.

biggest mistake ever: als je wil stoppen moet je eerst op 'Start' duwen
A computer is like air-conditioning; once you open windows, it's useless.
=D Dat is een goeie Hipska :P !

@ Lotte: bij mij is het juist andersom :) Ik zou beter wat ordelijker zijn op mijn kamer :D ! Mijn opruimen is al gedaan op de PC.. dan maar mijn kamer wat :) !
@Ponzi, Ik móét mijn kamer af en toe wel schoonmaken. Ik ben super alergisch voor stof. :|
Al heb ik er de laatste tijd ook helemaal geen problemen mee als mijn moeder mijn kamer opruimd. :P

Edit: Daar heb ik ook nooit problemen mee gehad. :)
@ SanThe: Dat is de beste uitdrukking die ik ooit heb gehoord :D . Kende ik nog niet :P...
deze vind ik altijd wel leuk:

Open kladblok, tik:

bush hid the facts

sla op! open, nu staat er (als je chinese taalpakket geinstalleerd hebt 'This is true!'
@wes
die is leuk ja. er waren er dacht ik meer van.
Wahhahahahahha. Die is echt leuk :P

Reageren