Ik ben nu al een aantal weken bezig met draadloos internet aanleggen, maar er is een probleem wat ik niet krijg opgelost. Ik heb namelijk boven twee ontvangers, een die bij de KPN experia box hoort, en een die ik bij de PC kocht. Nu krijg ik met de ontvanger die bij de KPN experia box zit soms ontvangst, en ineens is het weg. Met de andere zender krijg ik prima contact, alleen kan er geen dataverkeer over die ontvanger lopen. Weet iemand wat er mis kan zijn? Help me please, ik ben er al drie weken mee bezig...
Ik ben eerlijk gezegd bang dat niemand er verstand van heeft... iemand ook maar een klein-miserabel-simpel ideetje?

*zucht*
Al bumpen na een half uur? Iets langer geduld mag ook wel.

Mijn idee: gooi en gewoon een draadloze router achter
Geen ervaring met die Experia box, maar misschien kan je wat screenshots dumpen van de webinterface om even te kijken naar de instellingen? En dan ook meteen van die andere die bij je pc zat (incl. merk ontvanger etc.).

Het lijkt mij een soort van conflict tussen die 2 signalen.

Edit:
En je moet ze wel alletwee gebruiken? Dat je niet alleen die Experia box gebruikt en de ontvanger die bij je pc staat verkoopt of als backup houdt of zo?
Stel de vraag op tweakers.net daar zitten de echte pro's (lees: nog grotere nerds).

Of huur anders iemand in.
PHPerik schreef op 15.08.2006 09:13
lees: nog grotere nerds).
@ PHPerik,

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nerd

Misschien als je dit leest kan je beter het woord "nerd" voor jezelf houden....
Er zijn ook mensen op PHPhulp die niet eens in de buurt van die omschrijving komen....
PHPerik schreef op 15.08.2006 09:13
Stel de vraag op tweakers.net daar zitten de echte pro's (lees: nog grotere nerds).

Wie vind je hier dan een 'kleinere' nerd?
Jonathan Hogervorst schreef op 15.08.2006 12:08
[quote=PHPerik schreef op 15.08.2006 09:13]Stel de vraag op tweakers.net daar zitten de echte pro's (lees: nog grotere nerds).

Wie vind je hier dan een 'kleinere' nerd?[/quote]
Lol...:-)
SanThe schreef op 15.08.2006 12:13
[quote=Jonathan Hogervorst schreef op 15.08.2006 12:08][quote=PHPerik schreef op 15.08.2006 09:13]Stel de vraag op tweakers.net daar zitten de echte pro's (lees: nog grotere nerds).

Lol...:-)[/quote]
Hoezo???
Jonathan Hogervorst schreef op 15.08.2006 12:16
[quote=SanThe schreef op 15.08.2006 12:13][quote=Jonathan Hogervorst schreef op 15.08.2006 12:08][quote=PHPerik schreef op 15.08.2006 09:13]Stel de vraag op tweakers.net daar zitten de echte pro's (lees: nog grotere nerds).

Lol...:-)[/quote]
Hoezo???[/quote]

Dit slaat dan weer nergens op...

Reageren