Hoi,

Ik ben opzoek naar een msn bot die als ik op mijn site (www.gameking360.nl) nieuws plaats dat hij het automatisch zegt. Ik wil het niet met hotmail gebruiken maar met een address zoals: [email protected]

Ik weet niet wat het beste is php of iets anders maar het gaat erom dat hij altijd online moet zijn, ookal staat mijn pc uit.

Groetjes, Thomas M
Roy Bongers schreef op 15.08.2006 21:43
[quote=Kasper schreef op 15.08.2006 20:40]Ik heb nog wel een begin liggen van een msnbot, maar die zou ik eerst even moeten opsnorren.

Verder zou je dan zelf aan dat script moeten werken, hetgeen niet al te makkelijk is. Ik ben blijven hangen bij de aanmelding op de SSL server, om de een of andere reden meldde hij me vier keer aan.
Bovendien is dat script gebouwd om te draaien in een shell op linux, waardoor je hier en daar wat aanpassingen moet maken.

Tenslotte weet ik niet hoe je hem draaiend zou moeten houden als je webhosting hebt? Kan dat met cronjobs?

Ik heb er ooit een in Java gemaakt. Werkte perfect met inloggen en zo. Ik kan die lijst ophalen etc. Alleen ben ik te lui om em af te maken :) .[/quote]

Java, of JavaScript
Ik denk dat JavaScript hier niet genoeg mogelijkheden voor kent.
Weet dan echt niemand een MSN Bot die ik op mijn webhosting kan draaien, zodat hij altijd actief is.

Als het niet kan dan hoeft het ook niet perseee altijd te draaien maar ik zou het zeker fijn vinden dat ik dit email address zou kunnen gebruiken:

[email protected]

dus geen hotmail...

mzzl
Voor dat e-mail adres moet je gewoon een passport aanmaken. Dan kan je het ook als gewone MSN gebruiken.

Reageren