Ik heb een mooie pagina gemaakt met inloggen en sessions enzo. Met mozilla werkt dit allemaal perfect maar met Internet Explorere pakt ie het niet op een of andere manier. Wie weet wat het probleem is?
Gr bram
Het probleem is dat we aan de hand van jouw vraagstelling nooit een oplossing kunnen bedenken voor jouw probleempje, daar we totaal geen idee hebben hoe jij het aangepakt hebt op je mooie pagina.
ik heb helemaal boven in mijn index.php
session_start(); staan. En verder include ik de rest van de pagina's in mijn index.php Ik zal ook wel even een klein stukje van mijn inlog script plaatsen. En mijn mooie sitje: www.sjit.tk
<?php
case "inloggen":
$tellen=0;
$nickname=$_POST['nickname'];
$wachtwoord=$_POST['wachtwoord'];
if ( $tellen==1) {
$record = mysql_fetch_array($resultaat);
$lid_id=$record[id];
$nickname=$record[nickname];
$logged="1";
session_register("nickname");
session_register("logged");
session_register("lid_id");
echo "Je bent nu ingelogd als <b>".$_SESSION['nickname']."</b>.<br><br>
<a href=\"index.php?page=inlog&actie=wijzigen\">Je gegevens wijzigen</a><br>
<a href=\"index.php?page=inlog&actie=passwijzigen\">Password wijzigen</a>
";
}
else {
$logged="0";
echo "U bent niet ingelogd.<br> Controleer of uw gegevens correct zijn of dat de Caps Lock aan is.<br>";
}
break;//einde Password & Username controleren
?>
Ik hoop dat hullie hier wat meer aanhebben
Gr bram
Maak van
<?php
$lid_id=$record[id];
$logged="1";
?>
Maak van
<?php
$lid_id=$record[id];
$logged="1";
?>
Wouw,
:-x Dit was het dus. Echt fantastisch en veel dank voor de oplossing. Dus er is geen mogelijkheid om met sessions en een .tk adress te werken?
Gr bram
Ik ben bang van niet... Eigenlijk weer een reden waarom .tk adressen zuigen.
Je zou misschien een soort van intropagina kunnen maken waarbij je op een link moet klikken zodat het .tk uit de adresbalk verdwijnt. Dan is wel de 'lelijke' url te zien.
Andere oplossing is een domeinnaam registeren :) Maar dat kost knaken, alhoewel een .nl domein best betaalbaar is.
-edit-
Nadeel bij dat idee van een intropagina met link is dat de link wel target="_blank" moet hebben omdat het .tk adres anders alsnog blijft staan. Wordt de pagina wel weer in een nieuw venster geopend. Is niet bepaald fijn voor je bezoekers lijkt me.