Ik ben dus nu bezig met een chatbox (ook).
En nu wil ik zo maken, men komt op de site, ziet voor bv 1 seconde de chabox, alleen zonder inhoud. Dan 'fade' de chatbox weg, en komt er een login prompt tevoorschijn. Weet iemand hoe ik dat faden voor elkaar moet krijgen?
Je maakt een speciale pagina zonder typbalk, na 1 seconde refreshed ie naar de loginpagina.
Nog mooier is zoals de lightbox (url)
dat de lightbox te zien krijgt en daar achter zie je dan de chatbox live, omdat de lightbox transparant is. Maar das denk ik aardig wat werk. JS, maar wel een erg mooie oplossing.
Dat is toch niet nodig Niek ;) . Dit vind ik al ferm hoor voor een chatbox. Voor mij persoonlijk moet een chatbox handig/mooi zijn, al die extra functietjes gaan me op de duur mateloos storen met als gevolg dat ik weg blijf ;) . Als ik bijvoorbeld een flash-site bezoek en het 'opbouwen' (zo met bewegende streepjes en tekst die komt infaden) klik ik al meteen weg. Als ik een website bezoek, wil ik hem meteen zien. Ik vraag de info NU, niet 3 seconden later ;) . (Lichtjes overdreven wel, maar zo is het ;P)
maar of er nou een witte pagina staat met in het midden een login-box, of een chatbox achtergrond die weg-fade met een login-box in het midden maakt niet uit. (tijdens het faden kan men namelijk toch al inloggen)
@Ponzi
Nou dat je kan inloggen en daar achter zie je de chatbox is wel mooi. En je krijgt direct waar je kan inloggen, dus geen gewacht ofzo en ook geen flash gedoe.
maar er is dus geen oplossing om het te laten faden? het moet kunnen, ik heb namelijk ook met DomTT (als iemand het kent) fadende tooltips in javascript..