Weet iemand hoe ik het beste een id(nummer) kan veranderen ofzo want ik heb nu een soort knop en als je dan daarop klikt dan moet die pagina omhoog schuiven en die andere omlaag schuiven dus dan moeten de id nummers van elkaar veranderen. HOe kan ik dat het beste maken.
Dus pagina (naam=test1) heeft als id nummer 1
pagina (naam =test2) heeft als id nummer 2.
Maar ik wil als je op een knop druk dat pagina2 dan id nummer 1 krijgt en andersom.
Het systeem werkt echt goed en het is gelukt ook met een pagina toevoegen!!
Maar er zit 1 klein foutje in het script voor de rest werkt die goed als ik bij id 1 (de bovenste pagina) naar beneden druk dan wisselen pagina 2 en 3 om en niet 1 en 2. Maar ik zie de fout niet. Kan je alleen nog even kijken hoe dat komt?
Ik heb nog ff verder gekeken maar hij doet het alleen neit met meerder pagina`s hoe kan ik dat verhelpen? En dan alleen het verlagen het verhogen gaat goed.
Ik had al gereageerd dat het opgelost is door het toevoegen van een =-teken. Maar blijkbaar waren die 2 minuten die ik nodig had om te reageren teveel voor hem...
Ik heb er een systeem omheen gemaakt, dus eigenlijk een soort van mini-cms. Dit is een oude versie maar het geeft aan wat voor mogelijkheden je hebt.
Hoe heb je eigenlijk die lijnen zo gemaakt om die teksten zoals content enz? Want ik weet wel met border ofzo maar ik heb nog nooit gezien dat het zo erom heen staat. (niet veel dan).