Weet iemand hoe ik het beste een id(nummer) kan veranderen ofzo want ik heb nu een soort knop en als je dan daarop klikt dan moet die pagina omhoog schuiven en die andere omlaag schuiven dus dan moeten de id nummers van elkaar veranderen. HOe kan ik dat het beste maken.
Dus pagina (naam=test1) heeft als id nummer 1
pagina (naam =test2) heeft als id nummer 2.
Maar ik wil als je op een knop druk dat pagina2 dan id nummer 1 krijgt en andersom.
Ja oke een nieuwe kolom maar nog iets hoe kan ik dan maken met een pagina toevoegen dat als op toevoegen klikt dat de kolom sorteer id een waarde krijgt welke waarde en hoe moet ik die invullen?
En die kolom moet toch geen autoincrement krijgen?
Weet iemand hoe ik het beste een id(nummer) kan veranderen ofzo want ik heb nu een soort knop en als je dan daarop klikt dan moet die pagina omhoog schuiven en die andere omlaag schuiven dus dan moeten de id nummers van elkaar veranderen. HOe kan ik dat het beste maken.
Dus pagina (naam=test1) heeft als id nummer 1
pagina (naam =test2) heeft als id nummer 2.
Maar ik wil als je op een knop druk dat pagina2 dan id nummer 1 krijgt en andersom.
Wonderlijk. Ik heb echt geen idee wat je bedoelt. Je hebt "een soort" knop en als je daarop klikt moet "die pagina" omhoog schuiven en "die andere" omlaag.
@jan:hij heeft een menu en sorteerd die volgens id,
wij raden hem dat af en stellen voor om een sortering te geven met een ander nummer 'sorteerid' ofzo.
nu is zijn probleem enkel dit voor elkaar te krijgen dat het werkt + admin
Hoe kan ik dan maken met een pagina toevoegen dat als iemand op toevoegen klikt dat de kolom sorteer id een waarde krijgt welke waarde en hoe moet ik die invullen? Want ik kan niet het sorteerid koppelen aan het id toch of wel?
En die kolom moet toch geen autoincrement krijgen?