Door
Onbekende gebruiker
op 31-08-2004 09:09
gewijzigd op 24-11-2004 18:40
1.750 views
Ik heb alles afgezocht contact gezocht, ik heb allerlei soorten scripts uitgeprobeerd, maar ik heb nog steeds geen supersimpel script waarmee je kan aangeven of en teamspeak server offline of online is.
Daarom hier graag alle mogelijke scripts sturen.
Ik heb er een paar weken heel lang zitten achter zoeken en ja het is mogelijk. ik heb wel een paar voorbeelden gevonden maar ge moest altijd betalen ....
Waarom zoek je niet zelf. Ga eens kijken of je erachter komt waar logfiles van de servers bewaard worden, eenmaal dat gedaan moet het toch niet meer moeilijk worden lijkt me.
Awel het probleem is zo een script maken is simpel maar hoe weet je welke gegevens je moet opvragen ??
ik weet hoe je naar ts server dingen kunt sturen en ontvangen maar welke commandos moet ik sturen ?? dat is het moeilijke ...
hmmm, ik ben een stapje verder gekomen, ik heb een scriptje op internet gevonden wat dit ongeveer doet, en heb het volgende ontdekt:
teamspeak gebruikt webpost, dit houd in dat je de gegevens van jouw TS server naar je Internet pagina kan krijgen door het adres in de webpost balk in te vullen.
Hoe dit aankomt weet ik niet, maar ik weet inmiddels wel dat er bij het gedownloade script een scriptje zat wat deze gegevens in een MySQL database zet.
Met deze MySQL database kan ik zelf gaan knoeien en de gegevens er uit halen :D
terwijl ik dit berichtje aan het typen was bedacht ik het volgende:
dat webpost betekend voor zover ik weet gewoon dat de gegevens via de functie POST worden verzonden en ze dus terug te halen zijn via:
<?
$_POST["blabla"];
?>
?
Onbekende gebruiker
05-10-2004 12:05
hey...
ik heb een vraagje. Hoe zet ik mijn eigen Teamspeak server op... ik heb em ff hard nodig voor wat dingen die ik met wat vrienden ga doen. Wie wil mij ff helpen