Weer een vraagje :p. Ik heb een database met verschillende email adressen. Ik wil nu met de functie mail() een email verzenden naar al die adressen. de variabele $to moet al die adressen bevatten naar wie het bericht moet gestuurd worden. Maar hoe krijg ik al die email adressen daar in? Maw hoe stuur ik 1 bericht naar al die adressen uit men db?
include ('db_settings.php');

ipv

include 'db_settings.php';

mischien?
staat hij btw in dezelfde map?
Het is geen db connect fout of zo, dan zou ik een andere melding krijgen. Het is iets dat mis loopt in de lus, je kunt het zien aan mijn fout afhandelingen.
Als ik geen connectie heb zou hij dit melden alvorens error5 aan te roepen die btw enkel wordt gebruikt in de lus.
$to = mysql_query($sql) or die ($error5);

vervangen door:
$to = mysql_query($sql) or die (mysql_error());

geloof me de errors van mysql en php zijn beter dan jou zelf bedachte regeltjes
Hier hebben we onze enige echte fout :d

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''0' , '1'' at line 1
"SELECT email FROM newsletter LIMIT ".$row." , 1 ";
zo schieten we op en hebben we wat verder nog wat errors:d

Notice: Undefined variable: headers in /home/compudesk/domains/computer-desk.be/public_html/newsletter/news_handler.php on line 38

Warning: mail() expects parameter 1 to be string, resource given in /home/compudesk/domains/computer-desk.be/public_html/newsletter/news_handler.php on line 45
Kon de mail niet versturen!
Ondertussen heb ik een prachtige werkende versie:d.

ziehier wat het moest zijn:

<?

mysql_connect($hostname, $user, $password) or die($error3);
mysql_select_db($db) or die($error4);

$res = mysql_query("SELECT * FROM newsletter");
while ($obj = mysql_fetch_object($res)) {
$to = "$obj->email";
$sender = "[email protected]";
$name = "Beuckelaere Tom";
$headers = "From: 'Beuckelaere Tom' <[email protected]>\r\n";
$headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";

mail($to, $subject, $message, $headers) or die ($error6);

?>
Nu ga ik een stuk bijscrhijven, dat de gebruiker zich kan afmelden voor de nieuwsbrief.

Reageren