heeyz :D Ik heb een webstekkie (nog steeds in ontwikkeling) maar, ik vroeg me af, wat vinden jullie ervan?
[edit]www.dukesoft.nl

Haha! SOrry :P Stom van me! Hehe.. lijkt wel een grapje, of zo iets![/edit]
Wat zijn de namen van die links? of ben ik nouw kleurenblind?:S

O ja dankje niek voor de link:p

GR. mebus!
Ja nou ik zou zeggen, begin met leren van PHP. Het zou een grote verbetering zijn ;-)

In ieder geval een goed beginnetje ;-)
[gargamel mode]
scrollen ? ik haat scrollen
[/gargamel mode]

Sorry ik vind het niet echt een briljante site
Nee weet ik :P ik had snel even in kladblok die website getikt :P (ik had namelijk net .nl en ik wou niet dat er voor 3 weken lang "Under Construction" zou staan. :P Ik ben nu bezig meet een PHP versie, met plaatsjes en memberareas en een eigen forum enzo... Dat word veel beter. De plaatjes trouwens: Ik heb net fireworks, dus dat word al wel wat beter. (ik weet niet of je mn games hebt gezien, maar dat zijn dus handgetekende plaatjes uit paint :P)
Ik vind de site lelijk maar dat geluidje is echt briljant hahaha, mag ik 'm ff hebben?
BTW de links waar ik aan de linkse kant klik worden gekleurd in de achtergrond kleur niet echt handig als je er nog eens op wil klikken :)
@redCrew:
Klopt, in IE werkt het wel. Ik heb die site lang geleden gemaakt, en toen wist ik nog niets van FF. Enne @ArendJan: open www.dukesoft.nl/index.htm (of html) maar eens in kladblok. Daar vind je het geluidje. (denk ik)
of het was: www.dukesoft.nl/dukesoft.wav
Ik weet niet meer. Lol, volgensmij doet dat geluidje echt alles :P
Lijkt qua design een beetje op wat je veel zag in het begin van internet. Een dikke framebalk links, blauwe links op een blauwe achtergrond en een grafische bezoekersteller. Wel veel spelletjes te vinden.
Klopt van dat begin van internet:

Ik heb de opmaak uit een oud boek :P
En over die games: Hoe vinden jullie die eigenlijk? Dat lijkt me ook wel leuk om tye horen :D

Reageren