Hallo,

Ik ben een site aan het maken voor mijn voetbalteam. Ik wil daar het programma en de stand enz. plaatsen. Een standen ripper heb ik al.
Maar nu heb ik eigenlijk nog een programma ripper nodig. En aangezien ik niet goed ben in php en in bron codes ontrafelen zou dat mij in ieder geval niet lukken.
Zou iemand mij kunnen helpen?
Diegene die het script maakt en die een site heeft krijgt een link/banner op de website.

Alvast bedankt namens het team JVM A2
Remco
Wat zou die programma-ripper precies moeten doen? Een deel van een andere pagina uitlezen?
klik

Das de link. Daar staat op die pagina programma. Die informatie zou hij af moeten lezen en plaatsen op mijn site.
juist ja. en dat zou hij moeten vertalen op de site
ik hoet hem zo snel mogelijk eigenlijk hebben omdat de competitie 2 september weer begint
Remco schreef op 20.08.2006 15:04
ik hoet hem zo snel mogelijk eigenlijk hebben omdat de competitie 2 september weer begint

* Bumpen * doen we hier pas na 24 uur.

En als ik zo Jan zijn laatste reactie zie, heb ik het idee dat ie er mee bezig is. Dus een beetje geduld zou geen kwaad kunnen.

Als je haast hebt moet je geld hebben.:P
SanThe schreef op 20.08.2006 15:09
. Dus een beetje geduld zou geen kwaad kunnen.

Als je haast hebt moet je geld hebben.:P

whahaha, SanThe tog :p
lol
enne, wat moet er gebeurden mte die gegevens? in jou database komen ofzo?
hij moet ze gewoon plaatsen op de site. dus eigenlijk van de knvb lezen en plaatsen op de site.

@ SanThe Ik ben nog niet hier dus ik weet dat niet of hij het doet. is ook ergens anders en die doet het niet terwijl hij zei van wel
Mmm, als het klaar is Jan, heb ik ook wel interesse! =D
Even duidelijk zijn:
Ik heb niet gezegd dat Jan er mee bezig is, maar dat ik het idee heb dat Jan er mee bezig is.
En dat is niet hetzelfde.

Reageren