Ik heb een site gemaakt voor een artieste.
Het gaat hier over schilderkunst.
De bedoeling van de site is om een paar werken te kunnen bekijken, de recente tentoonstellingen kunnen zien en een berichtje na te laten in het gastenboek.
Ik vind dat het een erg leuke layout is. Het nut van het tekstje "Home" wat rechtsbovenin staat vat ik niet helemaal maar verder vind ik het er toppie uitzien!
Welkom op mijn site. Hier kan je alle info vinden over mij en mijn werken. Zie je iets wat je leuk vindt, laat een berichtje na in mijn gastenboek of kom eens langs op één van mijn tentoonstellingen.
Toekomstige tentoonstellingen
Voorbije Tentoonstellingen
Voorbije Tentoonstellingen. Klinkt niet erg mooi.
Verder zou ik bij Contact ook de straatnaam met een Hoofdletter laten beginnen.
Maar, nogmaals, erg mooi allemaal.
Edit: Ik zou ook het formulier even netjes uitlijnen.
Als je iets wat je leuk vindt, lat een berichtje naa in mijn gastenboek of kom eens langs op 1 van mijn tentoonstellingen.
Als je iets tegen komt wat je leuk vindt, laat dan een berichtje achter in mijn gastenboek of kom eens langs op één van mijn tentoonstellingen
Biografie:
Je vergeet punten aan het einde van zinnen.
Het is abstract.
Er is geen grens tussen werkelijkheid en fantasie lijkt me beter dan droom.
Qua layout vind ik het erg goed gelukt, de punten heb je goed verwerkt. Het ziet er nu erg mooit uit, alleen 1 punt, het is niet erg duidelijk dat de banner (h1.jpg) de link is naar de home pagina. Dan zou ik het toch zo doen zoals je eerst had. Wat je hebt veranderd maakt het wel af, mijn complimenten.