Weet er hier iemand een gratis site waar ik bijv. inlogsystem forums en polls enz. kan opzetten want ik wil graag dat leren maar kwil het eerst proberen met een gratis site ;)
Waarom installeer je geen WAMP op je eigen pc? Dan kun je lokaal gaan testen en heb je geen waardeloos gratis accountje nodig. Vaak worden daar verouderde php-versies met onveilige instellingen gebruikt. Er is geen geld voor onderhoud...
ok jah dat is ook goed ik had al zoiets maar dat wou niet echt hope dat deze wel lukt thnx :)
ok kep hem nu eerst maar is wamp uitzoeke hoe het werkt :)
hmpf ksnap der niks van (A)
Typ maar eens 'localhost' in de adresbalk van je browser. WAMP is een Windows versie van een pakket waarmee je meteen Apacha, MySQL en PHP op je PC hebt draaien.
jah ok maar ik snap niet waar je dingen php codes kunt toevoegen enz. maarjah dat moet ik dan maar ff uitzoeken
php-codes toevoegen? Je bedoelt waar je de php-files moet opslaan? Die zet je in de directory htdocs of www (ben het even kwijt) en kun je vervolgens via localhost oproepen.

localhost/jouwscript.php
Als ik zo`n stukje php file heb moet ik die dan opslaan in een kladblok ? voordat ik hem pas kan invoeren als wat moet ik hem dan opslaan ?
begin even met een tutorial te lezen over php, just the base, dan kom je al een heel eind

Reageren