Hallo mensen.

Ik heb met behulp van jullie, dit spel gecreeerd:
www.dukesoft.nl/earthrange
Het werkt nu allemaal goed, en veel mensen vroegen mij te vertellen als het klaar was. Nou, bij deze :-)
plonkiedonkie-mijn? Oh plobnktanium :P Hoeveel stroom ben je precies kwijt dan?
[edit]Whow! In zon korte tijd zo veel mensjes al geregistreerd :D Coooool![/edit][edit2]Oh jeetje! Ik ga dr wat aan doen![/edit2]
de hoeveelheid die je ingevult hebt
goed begin maar je moet dus nog wel werken aan de layout(doet pijn aan mijn ogen - echt letterlijk:P) en je hebt plaatjes gestolen/gekopierd van het spel ogame.nl (dat ik zelf een tijdje speelde) En verder heeft het veel weg van een criminals spel. En verder kan je de productie beter veranderen naar iets zoals ogame. Dat je per uur zoveel erbij krijgt enz.
Veel geluk
Kun je ook mensen vermoorden, zodat ze uit het spel gaan? De naam Herjan is namelijk al bezet :( Dat overkomt me niet vaak!

edit: foutje gevonden, als je 1 metaal verkoopt, wordt het geld dat je krijgt afgerond en krijg je dus 1 geld, terwijl je 2 metaal zou moeten verkopen voor 1 geld :P cheaten!!
leuk spel. alleen de lay, en de stroommachien-bouewen werkt nog nie... jammer. maar verder heel leuk bedacht.
Ik kan je spelletje nu even niet spelen (SERVER OVERBALLAST (dankjewel jasper, job en martin! :@)), maar lijkt het op ogame? Die is wel leuk en origineel namelijk!
server overbelast? wat isser gebeurt?? :p
Nou kijk, mijn vrienden (die job, jasper en martin) hebben een oneindige lus gecreerd :P Ik ben er nu al mee bezig. (za hadden namelijk iets van 287493649364 punten)
En das niet leuk :(
En inderdaad zijn de plaatjes van o-game. Ik had ff iets nodig! En verder ga ik inderdaad iets plannen met cronjobs. Ik ben nu druk bezig!
NEEEeee....

Weer dubbbbbel geklikt!
* Earthrange is back online*

Ik heb een heleboel gefixt!

"Tsjek Dis Oud!"

Reageren