Ik wil niet erg opdringerig zijn met mijn site maarre ik heb alweer een nieuwe layout :$

hij is te bekijken op www.cliptop40.nl
Nieuwe layout is een groot woord voor een vernieuwde header...
Of zie ik iets over het hoofd?
ff een vraagje,

is het nou legaal om links naar muziek / video (met copyright) op je site te plaatsen?

Ik zit dit wel eens meer gebeuren en vraag me daarom oprecht af of dit wel is toegestaan...
dat van muziek is eigenlijk verboden ;) maar we proberen met onze privacy policy er een beetje onderuit te komen en dat van die clips zit heel erg vaag. Dit is allemaal in de privacy policy te lezen: www.cliptop40.nl/privacypolicy.php
ik vind die blauwe header wel een mooi stukje design, kon beter ;) maar ik vind het niet echt super bij de rest passen :/
Wat zou je er dan aan veranderen? Ik bedoel aan de overig layout?
De buttons, die vink niets.
Passen niet zo mooi bij de rest en komen wat groot over ...
Ik vind de buttons ook wat "lomp" overkomen. Ook de kleur bij de mouse over vind ik niet bij de rest van het design passen (zal wel overeenkomen met kleur naam cliptop40.nl die ik dus ook niet zo mooi vind). Bij de banner zie ik de link tussen een landschap en de artiesten ook niet echt. De rechterkant van de banner komt een stuk mooier over dan de linkerkant (ongeacht mijn voorkeur voor vrouwen ;)
Ik zou dat lelijke oranje vervangen door een zacht blauw ofzo... :-/
Ben eerder voor zachte kleuren, en dat oranje komt me nogal ruw over...

En de achtergrond van je vakjes zou ik ook een kleur geven... Die vakjes met de titels in bedoel ik ...
bvb : "Welkom op Cliptop40.nl" zulke vakjes ;)
waarom moet ik easybar installeren ik installeer nooit zomaar iets!!!!!!!!!!!!!
Hey allemaal,

thanks voor de reactie ik zal proberen hoe ik het het mooiste in kan passen in mijn layout. Ik zal alle tips proberen te verwerken.

@greedyxl
Omdat ik er geld mee verdien ;)

Reageren