Browsercheck kan je niet goed krijgen simpelweg omdat het concept niet deugd. Je kan niet aan een paspoort zien of iemand goed in wiskunde is, of voldoende de nederlandse taal beheerst. Daarbij is zo'n paspoort heel makkelijk te spoofen en komen er constant onbekende paspoorten bij.
En met viewport bedoel ik mijn borwserscherm (dat is dus een window, niet mijn hele beeldscherm) - scrollbars - navigatieknoppen.
oeps sorry 2 keer gepost (dacht dat ik hem niet gepost had maar we waren alweer op pagina 2:P) maar dan laat ik hem wel zo die browsercheck vind het wel geinig
Ik snap niet waarom je eigenlijk een browsercheck nodig hebt. Je maakt toch gewoon iets wat op alle operating systems en browsers werkt? Op iedere (redelijke) resolutie?
mwau in firefox laat ie het gastenboek nog steeds niet goed zien dus vandaar...
?
Onbekende gebruiker
25-08-2006 18:36
Je site ziet er goed uit op 1440x900 dus wat maakt het uit dat mijn scherm groter is.
Je laat je browsercheck? Hoop dan niet op bezoekers.
Als iets het niet doet in Firefox dan doet ie het juist niet in IE. Firefox houd zich namelijk aan de standaarden. Daarom ontwerp je voor Firefox en ga je daarna hacken voor IE.
nou nou allemaal negativiteit zo erg is dat toch niet
En in internet explorer laat ie het perfect zien
en ik verwacht niet veel mensen met firefox omdat het een website word voor mensen die niet weten wat firefox is omdat ze alleen maar komen omdat ze spellen willen spelen
?
Onbekende gebruiker
25-08-2006 19:01
Op alle PC's die ik aflever staat Firefox als standaard en zijn bijna alle links naar IE verwijderd.
Steeds meer bedrijven doen dit omdat het gewoon veiliger is.
Firefox wordt populaider je kan er niet onderuit. Je gaat toch op een gegeven moment bezoekers weren.