Hallo,

Ik wil hetzelfde als is gedaan in PhpMyAdmin. Ik leg uit: in PhpMyAdmin selecteer je eerst een tabel in een database. Vervolgens klik je op 'Verkennen' en dan komt er als het goed is bovenaan iets te staan van:

Toon Records 0 - 0 (1 totaal, Query duurde 0.0014 sec)
SQL-query:
SELECT *
FROM `offerteaanvragen`
LIMIT 0 , 30
[Wijzigen] [Verklaar SQL] [Creƫer PHP Code] [Vernieuw]

En als je dan op '[Wijzigen]' klikt, krijg je een popup waarin je zelf wat dingen kan typen als in een form. Als je dan op start klikt (submitbutton) dan gaat hij weer terug naar die andere browser met die informatie. Weet iemand hoe je dat kan maken?

Alvast bedankt, Stijn
Is de popup een php script?

Dan kan je inprincipe get variabelen meesturen via <a class="page" href="popup.html?variabele=bla" onclick="return opitup('popup.html?variabele=bla')">the advanced popup page</a>

[Edit]
Ander kan je ook waarden uit een formulier kopieren naar het popupwindow met javascript.
Hm je kan ze wel in de URL meegeven maar dan zou je ze van te voren vast moeten zetten bij het scripten maar het gaat mij er juist om dat je een form hebt en als je dan op de submitbutton klikt dat hij dan die gegevens van dat form meeneemt naar de popup. Schematisch :

Normale browser met form
|
submitbutton
|
|
|
Popup met form die gegevens van vorige form meekrijgt (Normale browser blijft op achtergrond)
|
submitbutton op popup
|
|
|
Normale browser krijgt formgegevens mee van popup
Je kunt een form een nieuwe pagina laten openen:

<form action="popup.php" target="_blank">
ja maar dan heb je geen popup meer toch? dan kan je niet meer bepalen of je er een URL balk bijwilt, scrollbars, menubalk, enz. ofwel? En als je window.open gebruikt bij action dan kan je weer niet je form-gegevens meegeven ofwel?
Op die manier niet nee. Dan zul je met een session moeten werken.
Ok dankje - moest even weten of het kon!

Reageren