Het werkt (niet in Safari uiteraard, maar dat is bekend bij de makers van TinyMCE) voor zover ik kan zien.
Ik weet niet of je dit voor grote getalen pagina's wilt gaan gebruiken, of serieus voor een hele site. Indien je aan 'ja' zat te denken adviseer ik je toch om de pagina met de lijst met pagina's en de editor te scheiden. Zo heeft de gebruiker meer overzicht en kan jij meer informatie plaatsen zoals 'laatst bewerkt' wat soms ook wel heel erg handig kan zijn.
Ik heb een vergelijkbaar systeem een tijdje geleden gemaakt voor iemand die een startend bedrijfje had, denk maar aan het type 'ik gebruik alleen Word, MSN & de grote blauwe E, de e van interne' en die kan er prima haar weg in vinden.
Ik heb een demo hier toendertijd gepost, ik kan topic helaas niet meer vinden.
(Okee, die definitie van die persoon is natuurlijk niet correct, maar je snapt dat ik doel op de gemiddelde pc-gebruiker)
Ik heb tineMCE ook gebruikt opzich vond en vind ik het een uitgebreide editor, echter het laden duurt nog al lang vond ik en ik had problemen met het instellen. Het lukte wel maar bijv. met de drop down menu's van onderandere de stylen is het nog al een gepruts om de boel eruit te halen, ook de lettergrote wou ik ook graag veranderen naar px want dat vond ik handiger maar dat is dan heelveel zoek werk. Als je het eenmaal gedaan hebt dan moet je bij de volgende update alles weer aanpassen want dan zijn er weer nieuw dingen bij gekomen of er is misschien een andere reden. Daarnaast vind ik het ook jammer dat het niet echt mogelijk om een de opbouw van een pagina weer tegeven (je kon geen template's maken ) die je als gebruiker dan niet kon veranderen.
Ik denk dat dat komt doordat er gewoon heel veel javascript uitgevoerd moet worden, alle afbeeldingen van de editor bij elkaar zijn 20kb, dus daar kan het toch niet aan liggen
Je moet op de website van TinyMCE ff zoeken naar een php script om via php gzip je tinymce instance te cachen. Dat gebruik ik ook voor mijn (oude) cms. Het laden gaat daardoor een stuk sneller =]
Voor mijn nieuwe cms gebruik ik FCKeditor. Dit omdat deze 100% via php aan te sturen is, en ik dus gewoon een edit form via mijn class kan genereren, zonder lelijke strings te returnen, maar gewoon vanuit het FCK-object te werken :)