Ik zou graag een email willen versturen via hotmail met daarin een uitnodiging naar wat vrienden van me.
Maar in die email moet een mooi achtergrondje enzo zitten
Wat zijn de codes omdat voor elkaar te krijgen?
heb van alles geprobeerd
je weet het wel.. zn spam mailtje met allemaal plaatjes enzo erin
nou dat wil ik ook alleen dan naar mn vrienden toe als een uitnodiging voor een feest
Heb even de code achter zo'n spammailtje bekeken. Heeft tot raar gevolg gehad dat ik mijn spam heb gelezen.... :(
Plaatjes worden daar niet meegestuurd, maar staan ergens op een webpagina. In de mail, die in html gemaakt is hoeft er dan alleen een link naar dat plaatje gezet worden; iets in de richting van background=http://www.jouwsite.nl/bladiebla.gif
Ik heb het niet geprobeerd, maar dat zou met hotmail ook moeten werken, al weet ik eigenlijk niet of je daar direct in de html-code kan klooien.
waarom wordt er niet aangenomen dat dit niet via hotmail gaat lukken? alsof wij geen ervaring daarmee hebben..
probeer gwoon een php script te draaien en daarvan uit je mail te sturen.. dat is veeeeel minder moeite dan in hotmail helemaal uit gaan lopen zoeken hoe je daar wel een plaatje in kan proppen;)
Kijk met de opmerking van Terence ben ik het voor de verandering nu is volledig mee eens !!
Probeer niet een slechte mailmanier (lees: illigaal/ongewenst) te kopieeren.
Beter en volwassener is : maar maak zelf een netjes geprogrammeerd mail script. Weetje niet hoe dan lees even terug want Jonathan heeft je al een heel mooi opzetje gemaakt.