Hoi,

Ik weet niet zeker of ik dit in het goede forum zet maar waag het erop ( straf me niet te hard als het fout is ;p)
Misschien is het een idee om in PHPhulp een systeem te bouwen zodat leden een topic in een watchlist kunnen zetten. Hiermee bedoel ik: Als ik een leuk topic zie dat ik die in mijn persoonlijke watchlist zet en waneer ik PHPhulp open dat ik dan op de voorpagina zie welke topics ik volg en hoeveel reacties enzovoorts zodat ik niet steeds hoef te zoeken naar dat topic of er al iets bij staat ect. Het is maar een idee en ik ben benieuwd of jullie het een leuk idee vinden ( en of jullie het snappen ) ( een soort gelijk idee vind je op www.tbforum.nl )

Met vriendelijk groet

Paul du Long
Lijkt me ook een goed idee, en is ook al vaker voor geopperd.

Ik heb net 2 dagen geleden GreaseMonkey gedownload voor Firefox en moet nog even kijken hoe dat allemaal werkt, maar misschien dat je daarmee iets zou kunnen doen? :) Misschien dat iemand anders dat weet?
Ben het helemaal met je eens want soms wil ik nog wel is wat terug zien en dan zoek ik me rot en kan ik het toppic echt niet meer terug vinden (ook niet met google zoals dan wordt voorgesteld).

Dus ja zou voor mij een welkome aanvulling zijn voor hier op het forum ^_-
Wat ik nog wel eens doe is een topic bookmarken als ik het interessant vind of als ik vind dat ik iets geniaals heb gezegd ;-)
Kan ook maar ik heb meer als 100 bookmarks lang zoeken :S
Maar zo te horen slaat het wel aan :D

of als ik vind dat ik iets geniaals heb gezegd ;-)

Heb ik nu ook gedaan :P
Ik vindt het ook een heel erg goed idee. ik zoek me altijd scheel naar sommige topics
Gewoon onder persoonlijke favos ook TOPICS En niet allen boeken en tuts
Maar inderdaad een melding bij een nieuw antwoord op een topic dat je volgt is ook wel leuk. Stel dat het hier weer eens druk is (ik zei 'stel') en je bent een dagje weg geweest, dan zal het je niet meteen opvallen. Op zo'n moment is dat wel handig.

Bij mijn weten kan dat niet met Greasemonkey omdat je hiervoor informatie van de server nodig hebt, en PHPhulp niet een webservice of een openbare API heeft om dat soort gegevens op te vragen. Daarnaast is het nogal onefficient. (want het kan wel natuurlijk!)
Jep, lijkt mewel handig..
probleem is, bas moet dat erin maken
Lijkt mij ook zeker erg handig :) Ik sla topics die ik volg altijd wel op in bookmarks onder 'topics' maar die raakt aardig vol :P
Bas? Heb je tijd? :P

Reageren