Ik heb een probleem. Ik wil graag Mysql draaien op mijn eigen server... Ik gebruik Xampp (apache mysql filezilla) Maar ik heb geen flouw idee hoe ik de mysql server kan gebruiken en er verbinding mee kan maken ik ben al heel lang opzoek hoe ik het kan doen kan iemand mij helpen een Mysql server op zetten onder Windows?
?
Onbekende gebruiker
01-09-2006 17:03
ja je mot wel nog je install en constrib folder deleten
maar normaal krijg je daar een bericht van op je index
De error is
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in C:\Program Files\xampp\htdocs\forum\db\mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in C:\Program Files\xampp\htdocs\forum\db\mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Ik heb mysql Geinstaleerd en gwn steeds op volgende gedrukt zo als in die cursus stond en aleen een wachtwoord in gevuld meer heb ik dus niet gedaan zou ik nog iets moeten doen ???
Ik heb ooit ook xamp geinstalleerd gehad, stond me teveel brol op en ben overgestapt naar wamp, was vele gemakkelijker. Met een systray icoon om alle services te beheren.
Tis maar dat je het weer Ilja :p
Grtz
Ik heb ooit ook xamp geinstalleerd gehad, stond me teveel brol op en ben overgestapt naar wamp, was vele gemakkelijker. Met een systray icoon om alle services te beheren.
Tis maar dat je het weer Ilja :p
Grtz