Hallo,
Zoals de titel al aan geeft begint de hulp om de criminals mij steeds meer en vaker te irriteren. Kunnen we hier niet een algemene regel over maken, zodat we niet steeds weer criminal hulp hoeven te beantwoorden, denk hierbij aan dit verbieden? Niet iedereen zal het ermee eens zijn maar voor zover ik weet zijn er meerdere die er zo over denken.
Wat gaan we er dus mee doen?
Gr. Luke!
[quote=mebus schreef op 08.10.2006 17:46]Ja op de maan dus niet op phphulp!
Want dan weet ik zeker dat er alleen maar vragen zullen komen naar scripts: Heb je die heb je dat kan je dat even voor me maken en snell!!
Enz....
GR. mebus
Wel dus op PHPHulp. PHPHulp is er om mensen te helpen met php. en Criminalz is ook php. Hoe dan ook lijkt het me tog goed om een apart hoekje te plaatsen voor criminalz of soortgelijkte topics.[/quote]
Ik ben het hier met mebus eens. Als je een hoekje gaat maken voor Criminals komen er juist mensen op af die "ff snel een criminal scriptje" willen hebben. En dan zitten er nog meer mensen die verwachten dat iemand 123 een perfect criminal script op tafel tovert.
maar misschien wel 1% vraagt het wel netjes, en die word ook grotendeels afgebekt. Dat vind ik dus ook niet kunnen...
Tja, niets menselijks is een PHPhulper vreemd... Wanneer je al tig keer bent afgebekt door een Criminals-gek omdat je hem niet snel genoeg helpt, dan willen de goede omgangsvormen wel eens bij het grofvuil belanden op het moment de de honderdste Criminals-vraag op het scherm verschijnt. Dat het dan iemand betreft die zegt wél serieus met php bezig te zijn (onmogelijk wanneer het Criminals betreft...), doet dan even niet terzake.
@Arjan: Criminals mag dan wel in PHP zijn geschreven, dat wil nog niet zeggen dat het ook maar iets met programeren heeft te maken. Foutafhandeling, structuur, correcte SQL, etc. het zijn allemaal zaken die in Criminals ver te zoeken zijn. Het script is alleen te debuggen door het opnieuw te gaan schrijven. Gooi het dus weg, vergeet dat je het ooit hebt gedownload en ga je een half uurtje in de hoek zitten schamen. Vervolgens ga je eens beginnen met serieus programeren, dan worden je vragen/problemen/uitdagingen door anderen ook serieus genomen.
Criminals hulp kan gewoon in het php gedeelte van het forum.
Maar zodra iemand begint van 'ik wil een criminals script' o.i.d. of het blijkt dat deze persoon niks zelf doet/wil doen, dan denk ik dat het terecht is als dit topic direct een slotje krijgt.
ik ben zelf ook bezig met mijn eigen criminals,
en waneer je het vriendelijk vraagt + je laat blijken dat je zelf de oplossing wil maken dat ze je enkel helpen met ideen da nhelpt (bijna) iedereen je.
dit is zo tof aan phphulp.