ik wil dat NOW() de standaard waarde wordt bij een datetime in mijn database, maar dat lukt mij niet. Ik heb het ingetypt, maar hij maakt er weer 0000-00-00 00:00:00 van. Weet iemand of dit mogelijk is? of moet in in de query NOW() zetten?
Leer jij het nou nooit? Probeer zelf ook eens wat? Of leer je dat niet meer op de basisschool?
En kan je ophouden met [tekst] in je topic titel te zetten? We weten zo ook wel dat het over MySQL en/of PHP gaat, dit is een PHP website weet je nog? Daar horen zulke vragen thuis.
er is volgens mij wel een manier voor in MySQL zelf.
geen idee hoe eigenlijk, tot die tijd zou ik NOW() indd gewoon in de query zetten.
ik zal even zoeken voor je.
@ Stefan,
Zou je ook die reactie hebben gegeven als ik die vraag had gepost?
Gelieve een beetje normaal te reageren, niet iedereen kan alles op internet vinden, het is een forum, vragen is toegestaan.
[quote]Weet iemand of dit mogelijk is? of moet in in de query NOW() zetten?
Als je die vraag stelt, heb je het nog niet zelf geprobeerd. En laat die vraag van jouw, nou net de oplossing zijn.
[/quote]
ik wil dat NOW() de standaard waarde wordt bij een datetime in mijn database, maar dat lukt mij niet. Ik heb het ingetypt, maar hij maakt er weer 0000-00-00 00:00:00 van.
Ik zag toch nog iets staan, maar zal wel aan mij/mijn bril liggen...
[hr]
Nou dan zijn mijn antwoorden op.
jammer...
[hr]
Mischien kun je als je heel handig bent iets maken dat elke SQL wordt aangevuld met NOW() maar ik zou niet weten hoe
gaat mij nooit lukken...
[hr]
HE en hou eens op ruzie te maken.
Stelletje kinderen LOL