Stel.. :),

Je hebt een PC nodig, alleen voor programmeren, spellen en internetten, wat is jouw ideale configuratie als je 300euro te besteden hebt?

ik zoek nl. zo'n combo, maar er is veeeel te veel aanbod en veel verstand van hardware heb ik niet, omdat het mij simpelweg niet interreseert denk ik =)

ps; wat is nou werkelijk beter? Intel of AMD?
Neej, niet via daar ;) (zit een niet zo dure winkel vlakbij waar ik woon, daar kom ik vaker.. goeie zaak :))
hoe heet die dan, en wat is de locatie (plaatsnaam) :)
ok tnx, ik ga ff kijken :) als ik uiteindelijk klaar ben, wat nog wel ff kan duren denk ik, post ik wel ff fotootje :)
btw:
van salland;

AMD Athlon 64 3800+ & Koeler
MSI K8N Neo4-F

totaal: 169,-

plus geheugen Dane-Elec van media markt circa 30-45eu per DDR2 512mb module

net onder de 200eu.. :) goud hoor
Kan j eook doen Wout.. Maareehh.. van Kingston geheugen, das ook goud waard.. dat is verschrikkelijk goed spul..
Maargoed, als je geld kan besparen snap ik dat je dat wilt doen. Of je gaaat wel richting de 300 Euro, en doet dan nog iets meer geheugen, of weet ik veel wat om geheel nog wat verder te boosten:)
Klopt, Kingston is goud spul, máár .. :)
Dane-Elec is nog een redelijk nieuw, en ook erg onderschat merk, wat al heel wat jaartjes super bij mij draait.. Ik heb het toen nog gekocht toen ik onwetend was over PC's een jaar of 5 geleden en heb het sindsdien altijd gebruikt zonder problemen

Sommige PC winkels verkopen het ook, maar toch gaat mijn voorkeur naar Media markt, omdat die altijd laagste prijs garantie heeft... tja, je bent nederlander of je bent het niet he haha :)
Wout schreef op 06.09.2006 08:20
Klopt, Kingston is goud spul, máár .. :)
Dane-Elec is nog een redelijk nieuw, en ook erg onderschat merk, wat al heel wat jaartjes super bij mij draait.. Ik heb het toen nog gekocht toen ik onwetend was over PC's een jaar of 5 geleden en heb het sindsdien altijd gebruikt zonder problemen

Sommige PC winkels verkopen het ook, maar toch gaat mijn voorkeur naar Media markt, omdat die altijd laagste prijs garantie heeft... tja, je bent nederlander of je bent het niet he haha :)
maar het is ook wel makkelijk als de winkel waar je de PC koopt een beetje in de buurt zit (Bijv. als er iets mee is... hoef je niet een heel eind te reizen).

Een beetje service is meestal ook wel leuk/handig trouwens... mediamarkt stuurt ze dan meestal gewoon weer weg. De meeste computer zaken hebben wel iets van een technische dienst of wat er op lijkt.

Reageren