Wij zijn een stichting die vrijwilligerswerk zoekt voor jongeren. Er staat veel vrijwilligerswerk op het internet, maar deze pagina's zijn niet echt makkelijk te doorzoeken. Daarom willen we een aantal internetpagina's (4000 pagina's met elk een gelijke opmaak en layout) overzetten naar een Excell bestand. Wie kan ons hier bij helpen? We hebben echt deze hulp hard nodig.

Met vriendelijke groet, Robert.
Beetje offtopic maar het viel me meteen op toen ik de site opende:

Ben jij 18 jaar of ouder en jonger dan 26 jaar?

Staat een beetje krom.. 18 jaar óf ouder, maar dan wel onder de 26 :)

Ben jij tussen de 18 en 26 jaar?
:D
Dit is inderdaad een punt, alleen in als je zegt:
"Ben je tussen de 18 jaar en 26 jaar? "
,dan is de vraag of 18 jaar meetelt, dat volgt daar namelijk niet expliciet uit.

Maar onduidelijk blijft het inderdaad wel. We zullen het daarom aanpassen. Alleen al om te voorkomen dat hier een hele discussie losbarst. (-;
[quote]Valt nog best tegen, die html is best ingewikkeld te parsen - hoewel het wel te doen is denk ik.
Ik heb naar de html gekeken hoor, het zit wel vol met rotzooi maar is goed gestructureerd en prima over te nemen.[/quote]

Je vergeet nog wat.....

Database recht dus het kopieren van een database mag gewoon niet. Omdat de eigennaar kan bewijzen dat de database uniek is, Dat hij er tijd in heeft gestoken. enz.....

Er zal dus toch over leg moeten plaats vinden met de huidige eigenaar. Ondanks dat ze niet mee willen werken.

Daarnaast (techtnisch) is het helaas niet zo dat je maar 1 pagina hoeft af te gaan. Omdat alle gegevens niet op 1 pagina staan. Dit in te programeren in een soort gelijke database systeem is mogelijk maar kost wel tijd.

Reageren