jaja, dat zeg je alleen maar omdat dat van jou dan korter is hé? :P
Link gekopieerd
Ik zou ook graag deze code gebruiken, maar ik weet niet hoe ik ze moet implementeren. Zou iemand dit AUB voor mij kunnen doen?
het betreft deze pagina:
http://www.aczele.be/clubrecords.php
Dit is de code:
<table style="font-size: 70%;">
<?php
$sql = "SELECT * FROM tblRecords WHERE Jaar='2006' AND OI='Outdoor' ORDER BY Discipline ASC;";
if ($result = mysql_query($sql, $link)) {
while($record = mysql_fetch_object($result)) {
if($_SESSION['level'] == 1) {
$edit = "onclick=\"self.location.href='a_edit_clubrecord.php?id=" . $record->RecordID . "'\"";
} else {
$edit = "";
}
?>
<tr <?php echo $edit; ?>>
<td style="width: 100px;"><?php echo htmlentities(stripslashes($record->Discipline)); ?></td>
<td style="width: 350px;"><?php echo htmlentities(stripslashes($record->Naam)); ?></td>
<td style="width: 50px;"><?php echo htmlentities(stripslashes($record->Prestatie)); ?></td>
<td style="width: 50px;"><?php echo htmlentities(stripslashes($record->Jaar)); ?></td>
</tr>
<?php
}
} else {
echo mysql_error($link);
}
?>
</table>
Eens ik 1 voorbeeld heb, kan ik het zelf wel toepassen op de andere tabellen.
Alvast heeeeeeeeel vriendelijk bedankt
Link gekopieerd
<table style="font-size: 70%;">
<?php
$sql = "SELECT * FROM tblRecords WHERE Jaar='2006' AND OI='Outdoor' ORDER BY Discipline ASC;";
if ($result = mysql_query($sql, $link)) {
$flip = 0;
while($record = mysql_fetch_object($result)) {
$flip ^= 1;
if($_SESSION['level'] == 1) {
$edit = "onclick=\"self.location.href='a_edit_clubrecord.php?id=" . $record->RecordID . "'\"";
} else {
$edit = "";
}
if ($flip) {
$edit .= ' style="background: #fff"';
}
else {
$edit .= ' style="background: #eee"';
}
?>
<tr <?php echo $edit; ?>>
<td style="width: 100px;"><?php echo htmlentities(stripslashes($record->Discipline)); ?></td>
<td style="width: 350px;"><?php echo htmlentities(stripslashes($record->Naam)); ?></td>
<td style="width: 50px;"><?php echo htmlentities(stripslashes($record->Prestatie)); ?></td>
<td style="width: 50px;"><?php echo htmlentities(stripslashes($record->Jaar)); ?></td>
</tr>
<?php
}
} else {
echo mysql_error($link);
}
?>
</table>
Link gekopieerd
Vriendelijk bedankt!!! Dit is nu 1 van de vele redenen waarom dit forum zo leuk is om mee te werken: er staan steeds mensen voor je klaar die niet aarzelen om anderen te helpen. Bedankt daarvoor...
Link gekopieerd
Nog even een ander vraagje: Ik heb dit nu toegepast (zie
http://www.aczele.be/clubrecords.php?p=outdoor )
Bij
http://www.aczele.be/clubrecords.php?p=indoor heb ik dit nog niet in de code gezet.
Daar staat voorlopig nog dit als opmaak van de rij:
<tr onmouseover="this.style.backgroundColor='#afe890'" onmouseout="this.style.backgroundColor='#fff'" <?php echo $edit; ?>>
Hoe kan ik dit behouden nadat ik de rijen om en om een andere kleur heb gegeven? Want voorlopig als ik deze opmaak laat staan, zijn de om en om kleuren verdwenen na een mouse-over. Snap je?
Alvast bedankt!
Link gekopieerd
De onmouse.... aanpassen aan de juiste kleuren en dus ook twee verschillende maken. Eén voor de ene achtergrond en één voor de andere achtergrond.
Link gekopieerd
In diezelfde if($flip). Daar set je de background en kun je dus ook de onmouse de juiste kleur geven.
Link gekopieerd
Link gekopieerd
onmouseout="this.style.backgroundColor='#eee'" style="background: #eee">
onmouseout="this.style.backgroundColor='#eee'" style="background: #fff">
Uit de bron gehaald.
Die tweede moet dus dit worden:
onmouseout="this.style.backgroundColor='#fff'" style="background: #fff">
Link gekopieerd